hvornår er det veje dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. februar 2009

Siber

ja nu er det sku slut, jeg skal jo tænke på om et par mdr kan jeg ikke gemme mig i skitøjet!

Hvornår har I vejedag? eller er det slet ikke her? hvor gemmer I jer?

Hjælp, Siber vil være smækker nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2009

linemus

Jo, det er godt nok her, og der er da vist nogle stykker, der er seje endnu (ikke mig...). Vejedag er torsdag

Line - hvis bukser skælder mere ud end vægten...

Anmeld

16. februar 2009

Plysbjørnen

Det var det i torsdags, men tror egentlig nok vi glemte det alle sammen.

Anmeld

17. februar 2009

ivfmarie

Det er torsdag...
hvis ellers der er nogen med længere?
Jeg kæmper stadig - nu er jeg blevet stædig, og er egentlig ligeglad med om vi er flere eller ej - nu vil jeg ****** bare af med den forpulede overvægt

Marie - 2 kilo fra præ-preggyvægt med Malte, og 5 fra den med Freja...

Anmeld

17. februar 2009

Helle30

Jeg er skam med endnu. Desværre er det somom, at efter jeg har tabt mig de 12 kg. efter fødselen (inkl. maven) så står vægten lidt stille.
- Eller dvs. i går morges, da jeg hoppede på den i aldeles søvndrukken tilstand - da stod den pludselig på 62,5. Så vågnede jeg - hoppede af og hoppede på igen. Stadig 62,5. Det skulle så være et vægttab på 7,5 kg. fra den ene dag til den næste, og min konklusion var, at enten jeg eller vægten måtte være alvorligt syg. Det viste sig heldigvis at være vægten, der have tabt noget af det ene ben.

- Helle, der har repareret vægten og er med igen på torsdag

Anmeld

18. februar 2009

linemus

Nu går det ikke længere. Jeg kan ikke holde synet ud af mig selv, kan ikke passe mine bukser og får hele tiden at vide af Kasper at jeg er tyk og gammel (ja ja, nogen synes nok han er grov, men han er jo bare ærlig og elsker mig og siger det med et glimt i øjet, så det er altså ikke så slemt som det lyder). Så nu vil jeg af med alt det slask og så må jeg hellere farve hår i dag, så han ikke skal se på sådan en gråhåret kone, når vi skal ud og spise i aften

Så jeg er med igen fra imorgen. Nu må der altså gøres noget...

- Line

Anmeld

18. februar 2009

Plysbjørnen

linemus skriver:

Nu går det ikke længere. Jeg kan ikke holde synet ud af mig selv, kan ikke passe mine bukser og får hele tiden at vide af Kasper at jeg er tyk og gammel (ja ja, nogen synes nok han er grov, men han er jo bare ærlig og elsker mig og siger det med et glimt i øjet, så det er altså ikke så slemt som det lyder). Så nu vil jeg af med alt det slask og så må jeg hellere farve hår i dag, så han ikke skal se på sådan en gråhåret kone, når vi skal ud og spise i aften

Så jeg er med igen fra imorgen. Nu må der altså gøres noget...

- Line

Ja det er hårdt når de er hudløs ærlige... Men heller det end at de lyver...

Min kæreste påstår jeg er dejlig, hvilket Jeg ikke føler passer fordi jeg er smæk fed (for at være ærlig)...

Anmeld

18. februar 2009

Mie A

Jeg er her også stadig... synes vægten står lidt stille i disse dage, men det slår mig ikke ud. Jeg hat gjort op med mig selv at nu er det nu - ellers vil jeg være en af de kvinder der lige pludselig vejer 150 kg - fordi jeg havde en undskyldning for hver gang der røg ti kilo mere på... sådan var det da jeg rundede de 70 og 80... med de 90 var jeg dog gravid ikke flere undskyldninger fra mig....!!!!

Anmeld

18. februar 2009

linemus

Trold skriver:

Ja det er hårdt når de er hudløs ærlige... Men heller det end at de lyver...

Min kæreste påstår jeg er dejlig, hvilket Jeg ikke føler passer fordi jeg er smæk fed (for at være ærlig)...

Ja, det kan være svært at forstå det, når de siger, man er dejlig, mens man selv har nedtur over alt det, der hænger... Meeen jeg er da sikker på, de mener det, for der er jo meget mere i det end looks Jeg er da også vild med min mand, selvom han har bildæk (til Kasper: så kan du bare lade være med at læse med, hvis du ikke kan klare mosten)

Anmeld

18. februar 2009

ivfmarie

ja, Kasper, så ka du lær' det, ka du!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.