Er i tvivl - barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

Jeia

chael skriver:

Min gamle emmaljunga er snart 6 år. Og der er ikke skyggen af rust. Så noget må have gjort der er kommet rust

*Camilla

Ja, et eller andet kommer det jo af, men den står altid inde i deres entré, når den ikke bliver brugt, de bor i stuen. I butikken sagde de, at det havde de set før, så de skiftede bare de rustede dele. Og nu er det kun hjulene der ruster, ikke de uorginale bremse.

Jeg synes ikke at den burde ruste så let, min vogn stod ude det første halve år, under et halvtag, og er slet ikke rustet, den er efterhånden 5 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

JJH

MissTas skriver:

Min bror har brugt hans i 2 år nu og der er ingen rust på .. så det vil jeg ikke tro.. man skal bare huske at vedligeholde den ved at tørre den af en gang imellem og smøre errene i hjulene

Okay, så med vedligeholdelse er det ikke et problem. super!

Anmeld

17. november 2011

JJH

babymus77 skriver:

Jeg havde en til min søn som er ti nu;-) ved dog ikke hvad den hed mere kan jeg ikke huske!! Min søns faster købte den til hendes søn da jeg var færdig med den, og hun har brugt den til to børn:-) og har den endnu...

en emmaljunga?

Anmeld

17. november 2011

JJH

mil-ka skriver:

Jeg havde begge to barnevogne, Supreme og Uniq.. Og jeg hader den med uniq stellet, der burger jeg nu. Den knirker, trækker til venstre, det er meget hårdt at klappe den sammen, og kan ikke have store indkøbsposer i varekurven pga. pinden. Jeg købte den kun pga. alu stel (som ikke ruster), fordi  har erfaring med almindelig stel at den ruster. Men hvis man passer på den, og lade ikke udenfor da den er ikke i brug, så man kan undgå det. Desuden har jeg kun gode oplevelse med almendlig stellet og ville meget gerne have den igen..

Jeg har en i min mødregruppe som har også barnevogn med Uniq stellet (købt som ny og burger den i 3 måneder) og den var allerede 3 gange i servisen..

okay. tror jeg lige skal tjekke det med pladsen i varekurven også.

Anmeld

17. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Okay, så med vedligeholdelse er det ikke et problem. super!

Ja og stellet kan strammes op. .

Har selv valgt en combi med classic stel. Har kun hørt godt om den.  Og så er det med stål-varekurv, som jeg BARE ville have i stedet for stofkurv. 

Anmeld

17. november 2011

JJH

chael skriver:

Har haft en Big Star suprême. Ikke lige på Uniq stel, men det almindelige.

Og ja, efter 2 børn, var den temlig slap i koderne. Og vi valgte derfor en Odder. Den kunne sagtens have gået til vores 3. Barn, men den var sgu slidt. I min øjne. Mange i familien syntes jeg var sippet. Måske er jeg det og måske brugte jeg det som undskyldning, for at få min drømme Odder

Men tag ned i forretningen og prøv den. Gå en lille tur med den nede i forretningen. Og få en fornemmelse af den, hvordan den er osv. Emmaljunga laver pisse flotte vogne, men jeg måtte bare have mig Odder

*Camilla

Okay, det vil jeg lige prøve. dejligt med noget info fra folk der selv har prøvet vognene.

Anmeld

17. november 2011

JJH

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja og stellet kan strammes op. .

Har selv valgt en combi med classic stel. Har kun hørt godt om den.  Og så er det med stål-varekurv, som jeg BARE ville have i stedet for stofkurv. 

Jeg har faktisk også købt en combi, men fortrudt, da jeg gerne vil have barnet kan sove ud til det er 2-3 år. så bliver den for lille.

Anmeld

17. november 2011

JJH skriver:

Jeg har faktisk også købt en combi, men fortrudt, da jeg gerne vil have barnet kan sove ud til det er 2-3 år. så bliver den for lille.

Ja det er jo en smagssag. Jeg er ikke så "dansk" når det kommer til det med at sove i barnevognen til de er 2-3 år. Jeg bruger bare klapvognsdelen, og så køber vi måske en sovevogn, hvis det bliver nødvendigt. 

Vi bor midt i KBH, så det er rart den ikke fylder så meget. 

Anmeld

17. november 2011

JJH

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja det er jo en smagssag. Jeg er ikke så "dansk" når det kommer til det med at sove i barnevognen til de er 2-3 år. Jeg bruger bare klapvognsdelen, og så køber vi måske en sovevogn, hvis det bliver nødvendigt. 

Vi bor midt i KBH, så det er rart den ikke fylder så meget. 

Det kan jeg godt følge dig i. men vi bor ude på landet og har masser af plads og åbent landskab omkring os, så syntes vores barn skal have lov til at sove ude i den friske luft, og har bil der sagtens kan være en stor barnevogn i.

Anmeld

17. november 2011

JJH skriver:

Det kan jeg godt følge dig i. men vi bor ude på landet og har masser af plads og åbent landskab omkring os, så syntes vores barn skal have lov til at sove ude i den friske luft, og har bil der sagtens kan være en stor barnevogn i.

Jamen så kan jeg sørme også godt forstå i har valgt om. 

Vi skal nok bruge bus og s-tog en del. Og så orker jeg ikke en kæmpe karet. Er selv lille, så det skal ikke være for overvældende. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.