Er i tvivl - barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.368 visninger
36 svar
0 synes godt om
16. november 2011

JJH

Jeg er brændt varm på emmaljunga big star Uniq, men har læst den er for blød i affjedringen, har nogen oplevet dette? eller det modsatte? tænker på nogen der har haft 2-3 årige i vognen.

Jeg har også hørt at stellet bliver rettet op på mange af dem og akslerne knækker???

er der nogen der har erfaringer med denne vogn, gode som dårlige.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

delimus

JJH skriver:

Jeg er brændt varm på emmaljunga big star Uniq, men har læst den er for blød i affjedringen, har nogen oplevet dette? eller det modsatte? tænker på nogen der har haft 2-3 årige i vognen.

Jeg har også hørt at stellet bliver rettet op på mange af dem og akslerne knækker???

Kiggede på en big star supreme da vi var ude og købe og sprang meget hurtigt fra. Den er utrolig blød i forhold til Odder og lidt en gyngehest synes jeg  
Og sælgeren ville absolut ikke anbefale, at man brugte søskende sæde på den heller, så det skal man også lige have med i sine overvejelser  

Men det er en jungle med de barnevogne, så held og lykke  

Anmeld

16. november 2011

JJH

delimus skriver:

Kiggede på en big star supreme da vi var ude og købe og sprang meget hurtigt fra. Den er utrolig blød i forhold til Odder og lidt en gyngehest synes jeg  
Og sælgeren ville absolut ikke anbefale, at man brugte søskende sæde på den heller, så det skal man også lige have med i sine overvejelser  

Men det er en jungle med de barnevogne, så held og lykke  

Jeg må hellere ud og afprøve dem lidt hos venner og bekendte.

Anmeld

16. november 2011

MissTas

JJH skriver:

Vi har valgt den almindelige emmaljunga big star supreme, altså med standardstellet, da vi også har hørt at det andet er meget blødt og der er mange reklamationer på det.

Anmeld

16. november 2011

JJH

MissTas skriver:

Vi har valgt den almindelige emmaljunga big star supreme, altså med standardstellet, da vi også har hørt at det andet er meget blødt og der er mange reklamationer på det.

Er det kun uniq stellet der er problemer med?

Anmeld

16. november 2011

mth1987

Jeg tror det er generelt på emmaljunga stellet at de kommer til at hænge. Vores gør det også og har brugt den halvandet år nu. Det er ikke voldsomt. Men vi er nu glade for vores alligevel. Og mht søskende sæde så kan man vel få et ståbræt i stedet hvis det sku være. Vi valgte emmaljunga pga deres modeller, syntes de er pænere end Odder så det jo en smagssag. Held og lykke

Anmeld

16. november 2011

JJH

mth1987 skriver:

Jeg tror det er generelt på emmaljunga stellet at de kommer til at hænge. Vores gør det også og har brugt den halvandet år nu. Det er ikke voldsomt. Men vi er nu glade for vores alligevel. Og mht søskende sæde så kan man vel få et ståbræt i stedet hvis det sku være. Vi valgte emmaljunga pga deres modeller, syntes de er pænere end Odder så det jo en smagssag. Held og lykke

det er også deres flotte design der lokker mig mest.

Anmeld

16. november 2011

MissTas

JJH skriver:

Er det kun uniq stellet der er problemer med?

Godt efter hvad jeg har hørt har hørt flere med standardstellet som er meget tilfreds.. min bror har den selv og siger at de ikke ku ha haft bedre barnevogn.. men det er sikkert hver sin smag

Anmeld

16. november 2011

JJH

MissTas skriver:

Godt efter hvad jeg har hørt har hørt flere med standardstellet som er meget tilfreds.. min bror har den selv og siger at de ikke ku ha haft bedre barnevogn.. men det er sikkert hver sin smag

Hvordan med standard stel, har det nemt ved at ruste?

Anmeld

16. november 2011

delimus

JJH skriver:

Jeg må hellere ud og afprøve dem lidt hos venner og bekendte.

Jeps eller ned i babysam eller noget, der står de jo linet op, lige til at rive i  Man må jo godt kigge, prøve og spørge uden at købe en :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.