hjælp mig lige lidt piger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.988 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. november 2011

Anonym trådstarter

Fortæl mig om jeres symptomer, åhh man går jo og lytter alt for meget til sin krop.

jeg små bøvser konsant og føler der nogle gange kommer noget med op (sorry detaljerne) jeg er nu gjort det i ca 3 dage og det er næsten hele tiden og det er bare pinligt sys jeg. Hvis jeg er gravid er jeg 4+1 men har endnu ikke kunne teste positiv, men ingen tegn på MS??

Er der nogen der har oplevet det, som faktisk var gravide?

Udover det har jeg en ureglmæssig cyklus, så aner ikke hvornår jeg skal teste men min sidste cyklus var på 26 dage.

Derudover har jeg ondt øverst i maven sådan som om det strammer svært at forklare, jeg har øget tissetrang føler jeg skal tisse hele tiden men der kommer ikke altid noget. Jeg har haft en del niv og jag i underlivet dog ikke i dag. Ømme bryster især i siderne af dem. Men har haft følelsen af at MS er på vej længe og havde i sidste uge MS smerter dog uden der kom noget. Og savl savl har en del mundvand?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

1990h

16. november 2011

Annette1985

Kære anonym

Jeg er NYgravid så skal ikke gøre mig ALT for klog. Fandt ud af det i søndags    

Men jeg synes at det lyder sandsynlligt at du kan være gravid, Giv det en uge mere, test og gå så til lægen og tal med ham om det.

Som sagt- jeg har ikke den store erfaring, men det med de ømme bryster og de mens.lign. smerter oplevede jeg også og har stadig. og bøvser mere ja

Håb ikke uovervindeligt meget men så håber jeg for dig

KH Annette

Anmeld

16. november 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Fortæl mig om jeres symptomer, åhh man går jo og lytter alt for meget til sin krop.

jeg små bøvser konsant og føler der nogle gange kommer noget med op (sorry detaljerne) jeg er nu gjort det i ca 3 dage og det er næsten hele tiden og det er bare pinligt sys jeg. Hvis jeg er gravid er jeg 4+1 men har endnu ikke kunne teste positiv, men ingen tegn på MS??

Udover det har jeg en ureglmæssig cyklus, så aner ikke hvornår jeg skal teste men min sidste cyklus var på 26 dage.

Derudover har jeg ondt øverst i maven sådan som om det strammer svært at forklare, jeg har øget tissetrang føler jeg skal tisse hele tiden men der kommer ikke altid noget. Jeg har haft en del niv og jag i underlivet dog ikke i dag. Ømme bryster især i siderne af dem. Men har haft følelsen af at MS er på vej længe og havde i sidste uge MS smerter dog uden der kom noget. Og savl savl har en del mundvand?

Måske er det tegn på graviditet, det er ikke til at sige..

De mange bøvser/små gylp - har jeg aldrig hørt om at skulle være et tegn.. Ondt øverst i maven - har hørt det er et dårligt tegn.. Øget tisse rang - det vil du slet ikke kunne mærke endnu - det kommer ca i uge 8-9 stykker

( hvis du er gravid, så er "baby" under en millimeter og vejer vel ca 0,1-2 gram )

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

åhh jeg ved det er tidligt, men det der bøvseri er ulidlig og MÆRKELIGT!

Har dog søgt om det på nettet og nogle havde det som symptom på graviditet mærkelig og lidt træls hvis det her skal være mit tydligste symptom, så bliver det jo en lille bøvs der kommer til verden.

ej jeg ved heller ikke men jeg har ikke fået min MS og er gået 2 dage over nu. ingen tegn og så ondt i brysterne

det er sku træls at gå i det uvisse

Anmeld

17. november 2011

pemiro

Anonym skriver:

åhh jeg ved det er tidligt, men det der bøvseri er ulidlig og MÆRKELIGT!

Har dog søgt om det på nettet og nogle havde det som symptom på graviditet mærkelig og lidt træls hvis det her skal være mit tydligste symptom, så bliver det jo en lille bøvs der kommer til verden.

ej jeg ved heller ikke men jeg har ikke fået min MS og er gået 2 dage over nu. ingen tegn og så ondt i brysterne

det er sku træls at gå i det uvisse

Jeg fandt ud af det ved at mine bryster blev MEGET ømme, ikke bare ønme som nogle gange i cyklus, men så ømme at jeg vågner om natten...
Og så var der kvalmen, puha :/ og så lige mens lign smerter i underlivet, dog bare lidt mildere

Anmeld

17. november 2011

pemiro

Hov glemte hikke... Har hikke konstant!!! Hehe

Anmeld

17. november 2011

LilleLene

Anonym skriver:

jeg bøvsede også VILD meget i starten, og ligesom dig, jeg turde ikke rigtig bøvse, for var bange for at brække mig

og jeg er gravid

Anmeld

17. november 2011

LilleLene

Honey<3 skriver:

Måske er det tegn på graviditet, det er ikke til at sige..

De mange bøvser/små gylp - har jeg aldrig hørt om at skulle være et tegn.. Ondt øverst i maven - har hørt det er et dårligt tegn.. Øget tisse rang - det vil du slet ikke kunne mærke endnu - det kommer ca i uge 8-9 stykker

( hvis du er gravid, så er "baby" under en millimeter og vejer vel ca 0,1-2 gram )

Det med øget tisse trang kan du godt have pga blodtilstrømning, det havde jeg nemlig fra uge 4 ca.  Så det har jeg snakket med min læge om

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

jamen åhhh ihhh hvorfor kan jeg så ikke få den positive test både mig og min mand går og venter i det uvisse og det er hårdt. men hold da op det bøvseri er sku mærkeligt det er sådan nogle små nogen og så konstant hehe, ikke godt når man arbejder med mennesker og så står og små bøvser hele tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.