Muuus!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

Tullemuzz

Nu ved jeg ikke hvor meget mad du giver dine katte men prøv evt og skær ned på det så kan det være de får energien og sulten til og fange musene, hjemme ved min far brugte vi ikke andet end fælder og brugt havregryn til at logge dem i dem og det virkede godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

jydeinden

Tullemuzz skriver:

Nu ved jeg ikke hvor meget mad du giver dine katte men prøv evt og skær ned på det så kan det være de får energien og sulten til og fange musene, hjemme ved min far brugte vi ikke andet end fælder og brugt havregryn til at logge dem i dem og det virkede godt

eller rosiner.. dét kan lokke selv rotter ( tro mig taler af erfarring) lige som de åbenbart godt kan lide kiks

Anmeld

16. november 2011

Tullemuzz

jydeinden skriver:

eller rosiner.. dét kan lokke selv rotter ( tro mig taler af erfarring) lige som de åbenbart godt kan lide kiks

ja hvad kan de ikke li. har prøvet og stikke min hånd ind i en musserede ikke sjovt en af musseungerne føb op af armen på mig og alle de andre til alle sidder. det under en dyne der lå på en gammel sofa. det var under en flytning for min svoger og svigerinde vild forskrækkelde flytter aldrig længe læggende dyner mere

Anmeld

16. november 2011

jydeinden

Tullemuzz skriver:

ja hvad kan de ikke li. har prøvet og stikke min hånd ind i en musserede ikke sjovt en af musseungerne føb op af armen på mig og alle de andre til alle sidder. det under en dyne der lå på en gammel sofa. det var under en flytning for min svoger og svigerinde vild forskrækkelde flytter aldrig længe læggende dyner mere

vil sige jeg vil hellere have mange mus i mit hjem, end rotter, for hold op de er klamme

Anmeld

16. november 2011

charlottekri

det allermest optimale ville jo være at finde ud af hvor musene kommer ind i huset og så lukke hullet (hullerne) af, og så burde problemet jo løse sig selv

Anmeld

17. november 2011

lucas<3

Muhmi skriver:

Jeg har fire katte..... Og den ene af dem har lige pruttet... FØJ!!

Så kan du vel forstå at de bare er sådan nogle der ligger og stinker og æder når de ikke ligger og stinker.....

Hva filen har man katte til hvis de ikk spiser dem Ej. Spøg til side. Men træls der er mus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.