Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg hader at bo så tæt på marker efter høst!!
Jeg synes fa'mer lige vi er kommet de små lortedyr til livs og nu er de her igen!! Sidste år brugte vi gift og fælder, men hvad dælan skal vi gøre ud over fælder i år?? Vil jo ikke bruge gift nu hvor Silas er i kravle-og-pille-i-alt fase....
Anyone?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min søster havde samme problem. Hun blev af naboerne rådet til at anskaffe kat - og det løste problemet totalt!
Ciss skriver: Min søster havde samme problem. Hun blev af naboerne rådet til at anskaffe kat - og det løste problemet totalt!
Haha... Jeg har fire katte, de er bare for dovne åbenbart
Jeg elsker mus..de er så henrivende.
Her i huset fanger vi dem levende, hvis vi får en ind..kattene tager den ikke, og så bliver den kørt langt væk og sat ud.
KærligstSussie
Muhmi skriver: Jeg hader at bo så tæt på marker efter høst!! Jeg synes fa'mer lige vi er kommet de små lortedyr til livs og nu er de her igen!! Sidste år brugte vi gift og fælder, men hvad dælan skal vi gøre ud over fælder i år?? Vil jo ikke bruge gift nu hvor Silas er i kravle-og-pille-i-alt fase.... Anyone?
skaf en kat ..
eller hjemme ved og var det hunden der slog dem ihjel
SussieThyssen skriver: Jeg elsker mus..de er så henrivende. Her i huset fanger vi dem levende, hvis vi får en ind..kattene tager den ikke, og så bliver den kørt langt væk og sat ud. KærligstSussie
Ja jeg har også sat min del af dem ud igen... Men det er bare ikke lige særlig optimalt... Hehe... De boller jo som, ja, mus og får meeega mange unger, så det kan jeg blive ved med hele vinteren så
lucas<3 skriver: skaf en kat .. eller hjemme ved og var det hunden der slog dem ihjel
Jeg har fire katte..... Og den ene af dem har lige pruttet... FØJ!!
Så kan du vel forstå at de bare er sådan nogle der ligger og stinker og æder når de ikke ligger og stinker.....
Muhmi skriver: Ja jeg har også sat min del af dem ud igen... Men det er bare ikke lige særlig optimalt... Hehe... De boller jo som, ja, mus og får meeega mange unger, så det kan jeg blive ved med hele vinteren så
Du skal sørge for at de kommer flere km væk..det er du godt klar over, ikke??
SussieThyssen skriver: Du skal sørge for at de kommer flere km væk..det er du godt klar over, ikke??
Jo... Hehe... Men det bliver det ikke til... Blot et par hundrede meters penge
Jeg skal jo rejse med bus hvis det er
Muhmi skriver: Jo... Hehe... Men det bliver det ikke til... Blot et par hundrede meters penge Jeg skal jo rejse med bus hvis det er
Ahh ok..ja så kommer de jo ind igen i løbet af nul komma 5
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128