Træt på den gode måde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

264 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. februar 2009

linemus

Jeg er såååå træt. I samtlige dele af kroppen. Vi holder jo vinterferie, så efter at have fodret børn, klædt dem på og trasket gennem hele byen i flere meters sne (mindst) for at aflevere tøserne i gæstedagpleje, smørret madpakker og kørt lidt i bilen frem og tilbage efter det glemte kom vi (Sebastian og jeg) endelig afsted og kørte i sneglefart på den snefedtede vej mod Aalborg Zoo, hvor vi mødtes med en veninde + børn.

Vi havde en skøn dag i den snehvide zoo. Tror Sebastian nød rigtig meget, at vi bare var os. Det var slet ikke koldt, bare friskt (hurra for mit nye skisæt og for to par ekstra vanter i tasken til knægten). Dejlig dag. Men hold fast hvor er jeg træt. Jeg måtte også drøne afsted i den glatte sne, da vi kom hjem, efter pigerne - det er noget, der er godt for benmullerne.

Imorgen skal Sebastian, mor og far i biografen og se Bolt + strøghygge og McD. Så er det mor og fars tur onsdag aften til en alenetur med bøf og bif. Torsdag spisning med svigermekanikken og fredag til Nordsømuseet med samme. Lørdag tager manden i byen og søndag til fødselsdag hos hans demente mormor på plejehjem.

Så er den ferie vist og brugt op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2009

Kaufie

Det lyder som en supergod vinterferie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.