Har mærket Guldgrynet<3<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

Koen.

Ih hvor vidunderligt smukke det er bare så Køn en følelse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Kruse90

sofiell89 skriver:

Ej hvor fantastisk søde

Ja meget Det er så dejligt

Anmeld

17. november 2011

Kruse90

tanja. skriver:

Ih hvor vidunderligt smukke det er bare så Køn en følelse!

Ja helt igennem vidunderligt.

Mærker du krøllen hver dag?

Anmeld

17. november 2011

Koen.

Kruse90 skriver:

UUd

Ja helt igennem vidunderligt.

Mærker du krøllen hver dag?

Der har været en dag hvor jeg slet ikke mærkede noget, ellers har jeg fået sådan et par spark dagligt og gerne lige i blæren føles det som om

Anmeld

17. november 2011

Kruse90

tanja. skriver:

Der har været en dag hvor jeg slet ikke mærkede noget, ellers har jeg fået sådan et par spark dagligt og gerne lige i blæren føles det som om

hvor er det dejligt
Jeg har ikke mærket noget siden i går formiddags

Anmeld

17. november 2011

Koen.

Kruse90 skriver:

hvor er det dejligt
Jeg har ikke mærket noget siden i går formiddags

ja det er det

det er jo heldigvis helt normalt endnu, du er os virkelig heldig at mærk liv så tidligt som første gangs

Frygter den der tid fra uge 26 hvor man skal mærke liv hver dag, kan huske hvor meget man puffede til maven ovs for lige at mærke et spark

Anmeld

20. november 2011

Nina Amelia

Nej hvor skønt!

Her bliver der mere møvet og så har jeg lige fået et par hårde "smæld" ind i mellem hvis jeg havde krøllet min venstre side for meget sammen (det er dér den lille fede larve har lagt sig he he.. Det ser i øvrigt temmelig sjovt ud nu hvor maven er begyndt at komme )

Anmeld

20. november 2011

Kruse90

Nina Amelia skriver:

Nej hvor skønt!

Her bliver der mere møvet og så har jeg lige fået et par hårde "smæld" ind i mellem hvis jeg havde krøllet min venstre side for meget sammen (det er dér den lille fede larve har lagt sig he he.. Det ser i øvrigt temmelig sjovt ud nu hvor maven er begyndt at komme )

Hehe
Det lyder jo herligt.

Anmeld

21. november 2011

NNL

JUBIIII - nu jeg har også mærket min bebs Var i tvivl første gang (i fredags 15+3). Da jeg var gået i seng fik jeg et lille "puf" indefra nede ved trussekanten, men var ikke helt sikker på om det var baby. I går da jeg lå i sengen, skete det to gange igen, så er nu ikke længere i tvivl Har også mærket det en enkelt gang her til morgen på arbejdet Hvor er det da bare hyggeligt

Anmeld

21. november 2011

Kruse90

NNL skriver:

JUBIIII - nu jeg har også mærket min bebs Var i tvivl første gang (i fredags 15+3). Da jeg var gået i seng fik jeg et lille "puf" indefra nede ved trussekanten, men var ikke helt sikker på om det var baby. I går da jeg lå i sengen, skete det to gange igen, så er nu ikke længere i tvivl Har også mærket det en enkelt gang her til morgen på arbejdet Hvor er det da bare hyggeligt

ja det er så fantastisk

Tillykke med sveske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.