Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jaaah det er lige hvad jeg fik lov til i går aftes.Er så glad, en helt vidunderligt følelse, en rigtig speciel kildren lige under huden lidt under navlen. Det kom to gange lige i trækIhhh er glad
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ihh hvor dejligt
Chevro skriver: Ej hvor fantastisk <3
Ej hvor fantastisk <3
jaa det er så vildt
viben skriver: Ihh hvor dejligt
Ja det er så dejligtSpændt på om der går længe inden jeg mærker noget igen
Kruse90 skriver: Jaaah det er lige hvad jeg fik lov til i går aftes.Er så glad, en helt vidunderligt følelse, en rigtig speciel kildren lige under huden lidt under navlen. Det kom to gange lige i trækIhhh er glad
Neeeej hvor fantastisk Og ihh hvor er jeg misundelig Glæder mig så sindsygt meget til jeg selv kan mærke den lille derinde. Troede jeg kunne for et par uger siden da jeg lå i sengen, men følelsen fortsatte nedad og endte som en prut Hehe... Så jeg må have tålmodighed lidt endnu. Hvor langt var du henne da du mærkede den?? Og var du slet ikke i tvivl?
Neeej, hvor fantastisk - og hvor er jeg misundelig Glæder mig helt vildt til at kunne mærke livet! Det må være sådan en vidunderlig - og underlig - følelse. suk
NNL skriver: Neeeej hvor fantastisk Og ihh hvor er jeg misundelig Glæder mig så sindsygt meget til jeg selv kan mærke den lille derinde. Troede jeg kunne for et par uger siden da jeg lå i sengen, men følelsen fortsatte nedad og endte som en prut Hehe... Så jeg må have tålmodighed lidt endnu. Hvor langt var du henne da du mærkede den?? Og var du slet ikke i tvivl?
hehe ja det kan jo ende som en prut hvis det er boblerJeg mærkede det som en kildren lige inde under huden Nej var faktisk ikke i tvivl, selvom jeg tænkte, det var godt nok tidligt.Men har mærket det en gang i dag også En fantastisk fornemmelse, en blandning af bobler og en sjov kildrenIgår var jeg 15+3Håber snart du også får lov
grøn · ært skriver: Neeej, hvor fantastisk - og hvor er jeg misundelig Glæder mig helt vildt til at kunne mærke livet! Det må være sådan en vidunderlig - og underlig - følelse. suk
Det var det virkelig ogsåMen helt igennem fantastisk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128