Har mærket Guldgrynet<3<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.679 visninger
20 svar
0 synes godt om
16. november 2011

Kruse90

Jaaah det er lige hvad jeg fik lov til i går aftes.

Er så glad, en helt vidunderligt følelse, en rigtig speciel kildren lige under huden lidt under navlen. Det kom to gange lige i træk

Ihhh er glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Chevro

Ej hvor fantastisk <3

Anmeld

16. november 2011

viben

Ihh hvor dejligt

Anmeld

16. november 2011

Kruse90

Chevro skriver:

Ej hvor fantastisk <3

jaa det er så vildt

Anmeld

16. november 2011

Kruse90

viben skriver:

Ihh hvor dejligt

Ja det er så dejligt
Spændt på om der går længe inden jeg mærker noget igen

Anmeld

16. november 2011

NNL

Kruse90 skriver:

Jaaah det er lige hvad jeg fik lov til i går aftes.

Er så glad, en helt vidunderligt følelse, en rigtig speciel kildren lige under huden lidt under navlen. Det kom to gange lige i træk

Ihhh er glad

Neeeej hvor fantastisk  Og ihh hvor er jeg misundelig  Glæder mig så sindsygt meget til jeg selv kan mærke den lille derinde. Troede jeg kunne for et par uger siden da jeg lå i sengen, men følelsen fortsatte nedad og endte som en prut  Hehe... Så jeg må have tålmodighed lidt endnu. Hvor langt var du henne da du mærkede den?? Og var du slet ikke i tvivl?

Anmeld

16. november 2011

grøn · ært

Neeej, hvor fantastisk - og hvor er jeg misundelig Glæder mig helt vildt til at kunne mærke livet! Det må være sådan en vidunderlig - og underlig - følelse. suk 

Anmeld

16. november 2011

Kruse90

NNL skriver:

Neeeej hvor fantastisk  Og ihh hvor er jeg misundelig  Glæder mig så sindsygt meget til jeg selv kan mærke den lille derinde. Troede jeg kunne for et par uger siden da jeg lå i sengen, men følelsen fortsatte nedad og endte som en prut  Hehe... Så jeg må have tålmodighed lidt endnu. Hvor langt var du henne da du mærkede den?? Og var du slet ikke i tvivl?

hehe ja det kan jo ende som en prut hvis det er bobler

Jeg mærkede det som en kildren lige inde under huden Nej var faktisk ikke i tvivl, selvom jeg tænkte, det var godt nok tidligt.
Men har mærket det en gang i dag også

En fantastisk fornemmelse, en blandning af bobler og en sjov kildren

Igår var jeg 15+3

Håber snart du også får lov

Anmeld

16. november 2011

Kruse90

grøn · ært skriver:

Neeej, hvor fantastisk - og hvor er jeg misundelig Glæder mig helt vildt til at kunne mærke livet! Det må være sådan en vidunderlig - og underlig - følelse. suk 

Det var det virkelig også

Men helt igennem fantastisk

Anmeld

16. november 2011

sofiell89

Ej hvor fantastisk søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.