har brug for en der god til hovedregning:P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

930 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. november 2011

1990h

har prøvet at tælle, men tæller forkert hver gang hehe..

sidst jeg havde menst kom det vidst 21 oktober 2011. det vare vel 5 dage ca. normalt vil jeg starte på 6 dagen eller sådan (har aldrig taget dem præcist ugen efter når mens alligevel var stoppet).

der 21 piller i en pakke. hvis jeg var fortsat på piller (vi er stoppet) hvornår sku jeg så tage den sidste i denne måned? og forvente mens?.

altså 21 oktober. 5 dage frem. vil normalt ha taget pille på 6 dagen. 21 piller..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Camillos

Hansen1990 skriver:

har prøvet at tælle, men tæller forkert hver gang hehe..

sidst jeg havde menst kom det vidst 21 oktober 2011. det vare vel 5 dage ca. normalt vil jeg starte på 6 dagen eller sådan (har aldrig taget dem præcist ugen efter når mens alligevel var stoppet).

der 21 piller i en pakke. hvis jeg var fortsat på piller (vi er stoppet) hvornår sku jeg så tage den sidste i denne måned? og forvente mens?.

altså 21 oktober. 5 dage frem. vil normalt ha taget pille på 6 dagen. 21 piller..

tror ikke du skal koncentrere dig om hvornår du skulle tage sidste piller ol ? .. 

Ville råde dig til at teste sidst i nov så ved du om der er sket noget .. ... 

Har du altid har regelmessige mens ? 

så er der en termins beregner herinde hvor du kan finde ud af hvornår du skal have ægløsning

Anmeld

16. november 2011

1990h

Camillos skriver:

tror ikke du skal koncentrere dig om hvornår du skulle tage sidste piller ol ? .. 

Ville råde dig til at teste sidst i nov så ved du om der er sket noget .. ... 

Har du altid har regelmessige mens ? 

så er der en termins beregner herinde hvor du kan finde ud af hvornår du skal have ægløsning

Altså har været på ppiller indtil sidste måned hvor jeg tog den sidste
Så syntes den altid har været regel mæssig
Ja det må jeg gøre hvis ikk mens kommer .

Anmeld

16. november 2011

Camillos

Hansen1990 skriver:

Stoppede selv på p piller sidste måned er selv i vildrede fordi jeg aldrig har haft regelmessig cyklus.. kun på p pillerne .. 

Så vi må væbne os med tålmodighed.. jeg har gået efter termins beregneren og regnet efter hvad den mest normale cyklus er.. og så set hvornår ægløsningen skulle finde sted sådan ca  

Ellers er det bare at sexe sexe sexe fra 9 dagen frem til dag 20 efter sidste mens hehe 

Anmeld

16. november 2011

kirsti

28 dage fra d. 21 oktober giver d. 18/11 altså på fredag ville du skulle have næste mens

Anmeld

16. november 2011

1990h

kirsti skriver:

Ø28 dage fra d. 21 oktober giver d. 18/11 altså på fredag ville du skulle have næste mens

Jeg må ha misforstået eller talt helt helt forkert . Men jeg brugte
Jo også antallet af piller. Altså 21dage til at tælle fra hvornår jeg sku være startet på piller til pakken var slut. Har da kludret i det

Anmeld

16. november 2011

1990h

kirsti skriver:

28 dage fra d. 21 oktober giver d. 18/11 altså på fredag ville du skulle have næste mens

Skal jeg så tælle 25dage frem fra dem 21 oktober når jeg først fik sidste mens der?

Anmeld

16. november 2011

1990h

Camillos skriver:

EEj

Stoppede selv på p piller sidste måned er selv i vildrede fordi jeg aldrig har haft regelmessig cyklus.. kun på p pillerne .. 

Så vi må væbne os med tålmodighed.. jeg har gået efter termins beregneren og regnet efter hvad den mest normale cyklus er.. og så set hvornår ægløsningen skulle finde sted sådan ca  

Ellers er det bare at sexe sexe sexe fra 9 dagen frem til dag 20 efter sidste mens hehe 

Ej hvor pudsigt smiler

Okay kan du sende link til den beregnes

Anmeld

16. november 2011

Camillos

Hansen1990 skriver:

Ej hvor pudsigt smiler

Okay kan du sende link til den beregnes

https://www.baby.dk/Information/Terminsberegner.aspx her  

Anmeld

16. november 2011

Rockertand

Hansen1990 skriver:

Du aner intet om din naturlige cyklus, hvis du har været på p-piller i mange år - p-piller styrer din cyklus hormonelt, så det er altså en kunstig autopilot.

Hvis du skal teste efter ophør med p-piller, skal du vide helt nøjagtigt, hvornår du har haft ægløsning (testdag er så 14 dage senere), men du skal være forberedt på, at der godt kan gå et stykke tid, før din krop finder sin naturlige cyklus igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.