hvornår havde i det hele klar????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

Sujan

SussieThyssen skriver:

HHaHari

Cremer, lotion og den slags har jo kun en begrænset holdbarhed, det kan let blive harskt med mindre du opbevarer det på køl, til du skal tage det i brug, så på det punkt er du nok lidt vel tidligt ude, men ellers så kan jeg da ikke se noget galt i det.

Jeg har først haft alt mit klar ca 4 uger før, men det skyldes jo nok også at jeg har mistet nogle stykker, så jeg lærte ikke at sætte næsen op efter noget, før jeg var absolut sikker på at barnet var sundt og alt så ud til at gå fint.

Kærligst
Sussie

Har ikke købt creme og sådan endnu.. venter jeg med.

Og mangler også en masse andre småting som også venter til vi kommer tættere på.. men alle store ting er købt.. nu skal det bare samles, vaskes og sættes på plads.. men har jeg jo også god tid til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Henriette Aaby

Vi har det meste klar. Det er bare ikke samlet endnu. Babyværelset er lige nu bare opbevarings rum. Men det bliver nok gjort fin i juleferien efter babyen er kommet. Men det vigtigste er klar. Liften hvor baby skal sove er lige til at gå til, tøjet er vasket, dynen er klar osv

Mange hilsner Henriette 35+3 og som synes du bare skal beynde på alt det sjov og hyggelige

Anmeld

16. november 2011

MortilCilas

Jar have stort set næsten alt klar, ret tidligt. Købte autostol, barnevogn, puslepude og noget tøj, inden uge 20. Så det var neutrale farver. Og da jeg så vidste kønnet, var det drengefarver, tøj osv.

Anmeld

16. november 2011

maria1988

jeg var i uge 27 da tingene blev sat op og jeg var færdig med at købe det sidste da jeg var i uge 28 og tasken er parket og jeg er nu i uge 29+4

så det syns jeg ikke du er syns det er fint og være helt klar i et stykke tid før

Anmeld

16. november 2011

Sujan

maria1988 skriver:

jeg var i uge 27 da tingene blev sat op og jeg var færdig med at købe det sidste da jeg var i uge 28 og tasken er parket og jeg er nu i uge 29+4

så det syns jeg ikke du er syns det er fint og være helt klar i et stykke tid før

Ja så kan jeg godt se jeg ikke er tidligt ude.. så meget når jeg nok ikke før... Men er jo også bare super hyggeligt at gå og gøre klar og vente på det lille vidunder

Anmeld

16. november 2011

Sujan

Henriette Aaby skriver:

Vi har det meste klar. Det er bare ikke samlet endnu. Babyværelset er lige nu bare opbevarings rum. Men det bliver nok gjort fin i juleferien efter babyen er kommet. Men det vigtigste er klar. Liften hvor baby skal sove er lige til at gå til, tøjet er vasket, dynen er klar osv

Mange hilsner Henriette 35+3 og som synes du bare skal beynde på alt det sjov og hyggelige

Ja baby værelset er også lige nu opbevaringsrum her..

Men er nu hyggeligt at gå og lave det hele klar.

Tænker jo at det også tager lidt tid at få vasket det hele og gjort klar.. så kan godt lide at være i god tid...

Går hjemme lige nu, så tiden er der til det. Om 14 dage starter jeg nok på 6 ugers kursus hvis min a-kasse godkender det... Så er der jo ikke så meget tid til det i den periode:-)

Anmeld

16. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg er i uge 29 og har købt barnevogn plus noget tøj. Resten inklusive seng regner jeg med at købe den sidste månedstid inden. Det gjorde jeg også med min datter, og det var rigtig hyggeligt at gøre det mens jeg talte dage til, hun skulle komme . Vi gør det alle forskelligt, og hvis man kan lide at gøre det stille og roligt i løbet af de sidste seks måneder, så er det jo det, der er det rigtige

Anmeld

29. november 2011

Mor til matilde og gustav

Sujan skriver:

Bare nysgerrig. Hvornår havde i det hele klar til babys ankomst?

jeg er 21 uger henne. Og jeg har snart købt alt. Mangler bare lidt småting som baby creme, bleer, og sådan.. er jeg alt for hurtig?

er i gang med at renovere hus så intet er på plads endnu. Kommer det først når vi er ved at være færdige i starten af det nye år..

Men ja er jeg for hurtig? eller var i andre også sådan.. vil bare have det hele på plads i god tid og elsker at shoppe til den lille.

Skal siges jeg også har fået rigtig mange ting.

jeg begyndte først at købe noget da jeg var 22uger henne, da jeg havde mistet første gang og var bange for det skulle ske igen.

men jeg havde det meste købt i uge 36 også manglede jeg lidt småting, såsom ammebh men da jeg blev indlagt efter et besøg hos jordmor så endte manden min med at skulle købe det, samt lidt mindre tøj, da min datter var en lille mus;-)

Anmeld

29. november 2011

Camulla

Sujan skriver:

jeg er 21 uger henne. Og jeg har snart købt alt. Mangler bare lidt småting som baby creme, bleer, og sådan.. er jeg alt for hurtig?

er i gang med at renovere hus så intet er på plads endnu. Kommer det først når vi er ved at være færdige i starten af det nye år..

Men ja er jeg for hurtig? eller var i andre også sådan.. vil bare have det hele på plads i god tid og elsker at shoppe til den lille.

Jeg er 33+3 idag og har også snart alt parat... Men jeg venter jo en dreng mere, så tøj, puslebord, seng, dyner og alt det, har vi jo i forvejen. Vi mangler bare at hente barnevognen, få vuggen ned fra loftet og sat i stand, samt få skaffet en autostol Hov, og få fundet dyner og sengetøj og legetøj frem. Børneværelset venter vi med, lige nu er der gæsteværelse derinde og han skal jo sove hos os de første måneder  

Anmeld

29. november 2011

MissTas

Sujan skriver:

vi er også mere eller mindre klar med alt .. vi mangler dog lige at hente barnevognen og autostolen, men det kom først hjem i starten af januar, så der skal det hentes og så er ALT på plads her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.