hvornår havde i det hele klar????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.149 visninger
19 svar
0 synes godt om
16. november 2011

Sujan

Bare nysgerrig. Hvornår havde i det hele klar til babys ankomst?

jeg er 21 uger henne. Og jeg har snart købt alt. Mangler bare lidt småting som baby creme, bleer, og sådan.. er jeg alt for hurtig?

er i gang med at renovere hus så intet er på plads endnu. Kommer det først når vi er ved at være færdige i starten af det nye år..

Men ja er jeg for hurtig? eller var i andre også sådan.. vil bare have det hele på plads i god tid og elsker at shoppe til den lille.

Skal siges jeg også har fået rigtig mange ting.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Fru Aagaard

Altså vi mangler lige et par småting, men vi er bare KLAR

Vi køber det sidste i næste uge, de småting og hygger med det, så vi er færdige når jeg når i uge 32..

Så der er klar til lillesøster

Anmeld

16. november 2011

Moar2011

Sujan skriver:

jeg er 21 uger henne. Og jeg har snart købt alt. Mangler bare lidt småting som baby creme, bleer, og sådan.. er jeg alt for hurtig?

er i gang med at renovere hus så intet er på plads endnu. Kommer det først når vi er ved at være færdige i starten af det nye år..

Men ja er jeg for hurtig? eller var i andre også sådan.. vil bare have det hele på plads i god tid og elsker at shoppe til den lille.

synes bestemt ikk man kan være for hurtig. vi nået ingen gang at stille tingene op til vores søn, før han kom til verden , fordi han lige pludselig synes han sku komme 33+3 .

Anmeld

16. november 2011

Holbæktrunten

Sujan skriver:

da jeg var omkring ligeså langt henne som du, havde jeg købt alle de store ting, og en kasse med brugt og nyt babytøj... Jeg gider ikke bruge en formue på tøj som ungen vokser ud af på få uger, så det fungerede rigtig fint.

Jeg begyndte tidligt at holde øje på DBA og de andre brugt-sider, og fandt fine ting, bla ubrugt træmmeseng, autostol, dyner, klapvogn, barnevogn osv. 

Er tryghedsnarkoman, så det var vigtigt for mig at få det overstået, samt ikke at stå med alle udgifterne samtidig med at vi købte huset...

Anmeld

16. november 2011

Carslund

hahaha!!!!!! Nej, du er da ikke for tidligt ude!!!

Du skal bare nyde at du har tid og overskud (og mulighed) til at forkæle din baby. Det er din ret som mor og det er dejligt at købe lækre ting til sin baby og på den måde modnes tanken også om at blive mor. Det er skønt at trække i snoren på det tøjdyr man brugt 1½ time på at udvælge, for det skulle være dset helt rigtige, og lægge det på mave og høre det spille for baby'n.... nyd det at du har tid til det. Det gjorde jeg..

Jeg var færdig med at male værelse og sætte det hele på plads da jeg var 5 mndr henne 1. gang.. Alle sagde jeg var tosset. til gengæld skulle jeg ikke ud og købe alverdens ting da han endelig kom til verden. Det hele var jo på plads og jeg kunne koncentrere mig om at lære Aske at kende (og finde ud af at det halve at hvad jeg havde købt var ubrugelig, men... pyt) samtidig kunne jeg se mange andre der skulle til at lave værelse, læse bøger, købe stofbleer, ledte efter søs fengers cd med vuggeviser, skulle til at vaske det nye tøj inden brug, manglede en gyngestol.... Jeg havde købt og gjort det HELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pyt med hvad de andre siger....... Gør som du vil. Jeg sagde ordret:

"nu har vi bygget hus i et år, afsluttet uddannelser og ellers haft et hektiskt liv i mange år. Når dette barn kommer til verden, skal ALT være klart, så vi kan nyde ham 100%"

Glæd dig!!!!!!!!

Anmeld

16. november 2011

Isabeau

Jeg er i 37+5 og stadig ikke fået købt det hele :p Mangler pusletaske og legetøj, samt lidt flere vådservietter og engangsvaskeklude, men når det nok

Anmeld

16. november 2011

SussieThyssen

Sujan skriver:

Cremer, lotion og den slags har jo kun en begrænset holdbarhed, det kan let blive harskt med mindre du opbevarer det på køl, til du skal tage det i brug, så på det punkt er du nok lidt vel tidligt ude, men ellers så kan jeg da ikke se noget galt i det.

Jeg har først haft alt mit klar ca 4 uger før, men det skyldes jo nok også at jeg har mistet nogle stykker, så jeg lærte ikke at sætte næsen op efter noget, før jeg var absolut sikker på at barnet var sundt og alt så ud til at gå fint.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. november 2011

nathja

vi havde de fleste  ting klar omkring uge 20 men intet var samlet, sat op eller noget da baby kom i 36+5.. så det måtte farmand klare imens vi var indlagt..

Anmeld

16. november 2011

Moms

Det er da helt op til dig selv og hvad du har det bedst med

Jeg er i uge 37 og først nu er vi ved at få det sidste på plads.

Det er jo primært fordi det er nemmere nu, jeg er gået på barsel.

Vi mangler autostol og pusleplads, men ellers kom en del på plads i går aftes efter en tur i IKEA.

Jeg har også fået en del, så barnevogn, klapvogn, tøj og senge har stået her længe.

I får jo nok at holde styr på med husprojektet, så det er da fint alt er klar til baby, så I ikke også skal tænke på det senere.

God ventetid!

Moms

Anmeld

16. november 2011

Sujan

Holbæktrunten skriver:

da jeg var omkring ligeså langt henne som du, havde jeg købt alle de store ting, og en kasse med brugt og nyt babytøj... Jeg gider ikke bruge en formue på tøj som ungen vokser ud af på få uger, så det fungerede rigtig fint.

Jeg begyndte tidligt at holde øje på DBA og de andre brugt-sider, og fandt fine ting, bla ubrugt træmmeseng, autostol, dyner, klapvogn, barnevogn osv. 

Er tryghedsnarkoman, så det var vigtigt for mig at få det overstået, samt ikke at stå med alle udgifterne samtidig med at vi købte huset...

Ja jeg har også købt alt brugt.. vil heller ikke bruge en formue..

Rart at høre jeg ikke er den eneste..

Intet er på plads endnu.. alt skal samles, vaskes og sættes på plads. Men det der jo også tid til:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.