hahaha
!!!!!! Nej, du er da ikke for tidligt ude!!!
Du skal bare nyde at du har tid og overskud (og mulighed) til at forkæle din baby. Det er din ret som mor og det er dejligt at købe lækre ting til sin baby og på den måde modnes tanken også om at blive mor. Det er skønt at trække i snoren på det tøjdyr man brugt 1½ time på at udvælge, for det skulle være dset helt rigtige, og lægge det på mave og høre det spille for baby'n.... nyd det at du har tid til det. Det gjorde jeg..
Jeg var færdig med at male værelse og sætte det hele på plads da jeg var 5 mndr henne 1. gang.. Alle sagde jeg var tosset. til gengæld skulle jeg ikke ud og købe alverdens ting da han endelig kom til verden. Det hele var jo på plads og jeg kunne koncentrere mig om at lære Aske at kende (og finde ud af at det halve at hvad jeg havde købt var ubrugelig, men... pyt) samtidig kunne jeg se mange andre der skulle til at lave værelse, læse bøger, købe stofbleer, ledte efter søs fengers cd med vuggeviser, skulle til at vaske det nye tøj inden brug, manglede en gyngestol.... Jeg havde købt og gjort det HELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pyt med hvad de andre siger....... Gør som du vil. Jeg sagde ordret:
"nu har vi bygget hus i et år, afsluttet uddannelser og ellers haft et hektiskt liv i mange år. Når dette barn kommer til verden, skal ALT være klart, så vi kan nyde ham 100%"

Glæd dig!!!!!!!!
Anmeld