3-5 ? er det muligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. november 2011

Anonym trådstarter

jeg ved på nuværende tidspunkt ikke hvor vidt jeg er gravid eller ej. har ej testet er derfor lige ano til at starte med. Nå men, brugte lige beregneren herinde. som siger 3-5 hvis det var.

er der nogle der kan huske om i mærkede nogle symptomer dengang. altså havde i fornemmelsen af der var noget..ændrede kroppen sig?.

tror nemlig jeg har en tildens til at rende og fantasere en masse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Camillakn

Anonym skriver:

jeg ved på nuværende tidspunkt ikke hvor vidt jeg er gravid eller ej. har ej testet er derfor lige ano til at starte med. Nå men, brugte lige beregneren herinde. som siger 3-5 hvis det var.

er der nogle der kan huske om i mærkede nogle symptomer dengang. altså havde i fornemmelsen af der var noget..ændrede kroppen sig?.

tror nemlig jeg har en tildens til at rende og fantasere en masse

Man kan have symptomer på en graviditet allerede dagen efter man er bleven gravid. Men jeg mærkede det tidligt, havde brystspændinger som bare fanden og slog det hen som at nårh ja min mens kommer jo snart. Jeg ville så gerne være gravid så tanken havde da lige vendt i hovedet jeg turde bare slet ikke håbe fordi jeg var bleven skuffet et par gange. 

Men ja, man kan godt have symptomer allerede der hvor du er nu. Men tag en test inden du begynder at glæde dig for meget. For det kan os godt bare være ens fantasi der leger lidt med en ..

Hvis du er gravid STORT TILLYKKE, hvis ikke så et STORT held og lykke

Anmeld

16. november 2011

MissTas

Camillakn skriver:

Man kan have symptomer på en graviditet allerede dagen efter man er bleven gravid. Men jeg mærkede det tidligt, havde brystspændinger som bare fanden og slog det hen som at nårh ja min mens kommer jo snart. Jeg ville så gerne være gravid så tanken havde da lige vendt i hovedet jeg turde bare slet ikke håbe fordi jeg var bleven skuffet et par gange. 

Men ja, man kan godt have symptomer allerede der hvor du er nu. Men tag en test inden du begynder at glæde dig for meget. For det kan os godt bare være ens fantasi der leger lidt med en ..

jeg havde symptomer med det samme :O .. jeg testede da jeg var 3+4 og havde inden da haft symptomer i en 3-4 dage.. så jeg var hurtigt ude og det var alt lige fra kvalme, træthed, ømme bryster og sådan

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

miogsåogsåJeg tror og

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

16. november 2011

Anonym trådstarter

Camillakn skriver:

Ja jeg tror os det ens hjerne der spiller et puds
Synes bar min mave buler og ser tyk ud men det jo alt alt for tidligt
Så tror det noget jeg bilder mig ind.

Anmeld

19. november 2011

Camillakn

Anonym skriver:

Ja jeg tror os det ens hjerne der spiller et puds
Synes bar min mave buler og ser tyk ud men det jo alt alt for tidligt
Så tror det noget jeg bilder mig ind.

Det kan jo sagtens være, men finder du aldrig ud af hvis du ikke tager en test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.