vedr. overnatning d. 21!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. februar 2009

ka li ja

vi har masser af gulvplads i stuen, og nogle få madrasser(den ene er lovet væk til trold.
der er også en stor sofa. der er varme i gulvet, men det er nok lidt hårdt, så husk et underlag hvis i har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2009

Susan1978

eftersom vi skal have sluchice maskine i bilen, ku det være fedt hvis du havde noget madras underlag til os fra falster..

ja man skal jo være hurtig ik..

Anmeld

16. februar 2009

Ny mor

Susan1978 skriver:

eftersom vi skal have sluchice maskine i bilen, ku det være fedt hvis du havde noget madras underlag til os fra falster..

ja man skal jo være hurtig ik..

Hvor STOR er den maskine, da ? Kan den mon være i Forden, tror du? (det jo ikke en st. car...)

Birgitte

Anmeld

16. februar 2009

Loggidut

jeg vil så gerne sove hos dig, og jeg propper lige klovnemadrassen i bagagerummet!

Anmeld

16. februar 2009

Helle30

Benytter lige lejligheden til at flashe en våd drøm: Jeg fester hos Kalaha, til jeg ikke kan mere - så opsøger jeg prinsessesuiten på det nærmeste Hilton hotel. Jeg sover SÅ LÆNGE DET PASSER MIG, og Susan, Birgitte og Christina henter mig en gang henad søndag.... In my dreams...

-. Helle - totalt skæv af 2x2 timers søvn i nat og 20 min liggende i eftermiddag.

Anmeld

16. februar 2009

ivfmarie

jeg overnatter på baby-madressen... Og jeg glææææder mig!

Anmeld

16. februar 2009

Lise

Jeg har masser af plads i stationsbilen, da det jo kun er mig (og Salle?), så jeg smider en madras bagi

Anmeld

16. februar 2009

Loggidut

Lise skriver:

Jeg har masser af plads i stationsbilen, da det jo kun er mig (og Salle?), så jeg smider en madras bagi

ja og måske Landlig fyr...går de ikke lidt godt hånd i hånd de to

lol...det er satme bred yner det her....harhhhhh....øj jeg glæder mig til en ordentlig drukfest med jer tøser

Anmeld

16. februar 2009

Susan1978

Ny mor skriver:

Hvor STOR er den maskine, da ? Kan den mon være i Forden, tror du? (det jo ikke en st. car...)

Birgitte

tja den fylder hvert fald ca halvdelen incl væsker også er der vel lige en lille taske eller 2 vi har med... derfor mener jeg det kan være svært at have diverse madrasser med.. eller skal vi da ta belingoen... så kan vi bare lege hunde omme bagi..

nårh nej det mås man ikke.

Anmeld

17. februar 2009

ka li ja

jamen jeg vil næsten skyde på der er plads til 3 på sofaen og så har vi 2 eller 4 madrasser. i hvert fald har vi et par have hynder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.