God ansigtspleje uden parfume og parabener.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

Vidunderligeunger

Kloster skriver:

Elsker Matas produkter, men kan det virkelig passe, at de er de eneste luksus ansigtspleje uden parfume og parabener

Ikke engang de store mærker som Ole Henriksen ell Biotherm laver cremer uden Parfume og parabener??????

nu definerer jeg ikke matas som luksus, da det jo er ret billigt og også derfor jeg bruger det.. men det er faktisk også det eneste som kan holde min hus helt fri fra at slå ud i eksem om vinteren.. der kan OleH og de andre hollywood-produkter godt gå hjem.. og det er jo selvfølgelig luksus til ingen penge..

før i tiden brugte jeg clarins, men det var slet slet ikke nær så godt men 5 gange så dyrt

håber du finder dit rette produkt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Kloster

MAJ*MOR skriver:

nu definerer jeg ikke matas som luksus, da det jo er ret billigt og også derfor jeg bruger det.. men det er faktisk også det eneste som kan holde min hus helt fri fra at slå ud i eksem om vinteren.. der kan OleH og de andre hollywood-produkter godt gå hjem.. og det er jo selvfølgelig luksus til ingen penge..

før i tiden brugte jeg clarins, men det var slet slet ikke nær så godt men 5 gange så dyrt

håber du finder dit rette produkt!!

Hov fik lige formuleret min tekst forkert. Skulle have stået "luksus" ved Matas.

Synes ikke Matas, Derma ell Neutral er luksus, men er det dét eneste, man kan få uden parfume og parabener? Så vil jeg nemlig ikke ønske mig det i fødselsdags- og julegave. Så kan jeg ligeså godt selv købe det. Ville nemlig have ønsket mig noget lidt bedre i gaver.

Anmeld

16. november 2011

Palaja

Vichy laver nogle gode produkter synes jeg. Dog er der ikke mange uden parfume, men de er dog uden parabener 

Ellers prøv at se her:

http://www.pureshop.dk/?gclid=CM2xptzhuqwCFUGFDgodAnFSqg

Anmeld

16. november 2011

Vidunderligeunger

Kloster skriver:

Hov fik lige formuleret min tekst forkert. Skulle have stået "luksus" ved Matas.

Synes ikke Matas, Derma ell Neutral er luksus, men er det dét eneste, man kan få uden parfume og parabener? Så vil jeg nemlig ikke ønske mig det i fødselsdags- og julegave. Så kan jeg ligeså godt selv købe det. Ville nemlig have ønsket mig noget lidt bedre i gaver.

jeg ved faktisk ikke, om der er nogen der laver noget der bare er the pure thing.. men måske Murad? det synes jeg a have hørt en del godt om.. 

Anmeld

16. november 2011

DinNabo

Kloster skriver:

Jeg kan helt klart anbefale Dr. Hauscka. Det er forholdsvis billigt, og jeg synes deres produkter er SÅ gode. Det er 100% naturprodukter og fri for parabener og andre hormonforstyrrende stoffer.

Bruger selv deres flydende dagcreme, rosen creme, og rosen body lotion.

http://www.dr.hauschka.dk/aktuelt/news/?id=4/ 

Anmeld

16. november 2011

Juvelen

Beauté Pacifique laver vist flere produkter uden parabener (ved ikke med parafumen, men deres håndcreme havde ikke nogen duft). Og deres produkter fungerer rigtig godt til allergikere eller folk med sart hud. Men helt billigt er det ikke..

Apoteket har en serie der hedder Avenes, som er parabenefri og nogle også parfumefri.

Og Nuxe laver nogle produkter uden parabener, dog er de med parafume..

Men som en vist skrev, er det meget små mængder af parabener i de øvrige produkter - og der er 100 (hvis ikke 1000) x flere af de stoffer i en pizza-bakke (som pizza jo kommer i berøring med) - så umiddelbart ikke noget der har den store indvirkning på kroppen, ift hvad man ellers udsættes for i hverdagen..

Anmeld

16. november 2011

Sabina

Kloster skriver:

Hej.

Jeg er ved at lave/rette min ønskeseddel til og tror jeg vil ønske mig en god dagcreme, god natcreme, rensemælk, tonic og ansigtsscrub.

Alle skal være uden parfume og parabener. Men hvilke mærker kan man købe det i? Jeg kender kun Derma og Neutral, men der må da være andre mærker også? Rigtig gode mærker og total luksus...

Jeg bruger Clarins. (Jeg kan ikke leve uden det)
der er ikke alt det møg i, som er mega usundt for huden. Jeg ELSKER at gøre noget godt for huden. Og det synes jeg virkelig Clarins gør (Det er selvfølgelig meget forskelligt, fra person til person om hvor´dan det virker) ..

Men jeg synes du skal gå ned i Matas og snakke med dem om det..

Anmeld

19. november 2011

FrkAnnette

Det kommer jo an på din hudtype. Jeg er i hvert fald selv vildt glad for mine Dermalogica produkter. De er alle uden parfume, og der er også nogle uden parabener. Da jeg blev gravid, skiftede jeg alle mine Dermalogica produkter ud med nogle Svanemærket, men det varede ikke længe, før jeg begyndte på Dermalogica igen. Synes virkelig at de Svanemærket produkter er elendige - så hellere finde nogen der ikke er Svanemærket, men ikke indeholder dårlige ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.