God ansigtspleje uden parfume og parabener.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.740 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. november 2011

Kloster

Hej.

Jeg er ved at lave/rette min ønskeseddel til og tror jeg vil ønske mig en god dagcreme, god natcreme, rensemælk, tonic og ansigtsscrub.

Alle skal være uden parfume og parabener. Men hvilke mærker kan man købe det i? Jeg kender kun Derma og Neutral, men der må da være andre mærker også? Rigtig gode mærker og total luksus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

IT-nørd

Jeg er helt klart til Clinique, men ved ikke om det er parabenefri. Er kun sikker på, at deres produkter er parfumefrie.

Anmeld

16. november 2011

MissBee

ved at Nilens jord er uden parabener og parfume... men det er ikke særlig luksus...

Anmeld

16. november 2011

Kloster

Lenchick skriver:

Jeg er helt klart til Clinique, men ved ikke om det er parabenefri. Er kun sikker på, at deres produkter er parfumefrie.

Okay. Det må jeg finde ud af. Jeg vil hellere have det er en mild parfume i, end der er parabener i. Bare en holdning, jeg har

Anmeld

16. november 2011

Kloster

MissBee skriver:

ved at Nilens jord er uden parabener og parfume... men det er ikke særlig luksus...

Elsker Nilens Jord, men der er ikke rensemælk, tonic, dag/natcremer og ansigtsscrub i der mærke.

Anmeld

16. november 2011

Vidunderligeunger

dr. hauscka.. det er ret lækker synes jeg.. det er dog ikke en creme, men en olie mener jeg. men det kan du høre om i din lokale beauty-shop jeg var glad for det... men bruger nu matas i stedet for

Anmeld

16. november 2011

Kloster

MAJ*MOR skriver:

dr. hauscka.. det er ret lækker synes jeg.. det er dog ikke en creme, men en olie mener jeg. men det kan du høre om i din lokale beauty-shop jeg var glad for det... men bruger nu matas i stedet for

Elsker Matas produkter, men kan det virkelig passe, at de er de eneste luksus ansigtspleje uden parfume og parabener

Ikke engang de store mærker som Ole Henriksen ell Biotherm laver cremer uden Parfume og parabener??????

Anmeld

16. november 2011

Mussen2

Exuviance har lavet en ny serie som er uden det stads. Den er med fokus på anti age. Kan ikke lig huske hvad den hedder. Jeg bruger pt neutral. Det er bestemt ikke luksus....

Anmeld

16. november 2011

pastry26

Kloster skriver:

Hej.

Jeg er ved at lave/rette min ønskeseddel til og tror jeg vil ønske mig en god dagcreme, god natcreme, rensemælk, tonic og ansigtsscrub.

Alle skal være uden parfume og parabener. Men hvilke mærker kan man købe det i? Jeg kender kun Derma og Neutral, men der må da være andre mærker også? Rigtig gode mærker og total luksus...

REN skincare eller Rønsbøll eller Tromborg. REN ved jeg kan fåes i matas.. Og så er der Jurlique, min absolut favorit. Men det er dyre produkter og jeg køber det normalt ikke da jeg er på SU.. 

Til dagligt nøjes jeg med Derma Eco. Det er virkeligt godt til prisen! 

Anmeld

16. november 2011

pastry26

pastry26 skriver:

REN skincare eller Rønsbøll eller Tromborg. REN ved jeg kan fåes i matas.. Og så er der Jurlique, min absolut favorit. Men det er dyre produkter og jeg køber det normalt ikke da jeg er på SU.. 

Til dagligt nøjes jeg med Derma Eco. Det er virkeligt godt til prisen! 

Undskyld ikke matas jeg mente MAGASIN!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.