Anonym skriver:
hej piger
jeg vælger at skrive anonymt da jeg ikke vil genkendes.
jeg har før min graviditet haft bulimi men jeg kom delvist over det ca et halvt år før den testede positiv. men nu 3 månedere efter jeg har født og ikke har tabt mig det jeg havde forventet, er jeg så ulykkelig, kan ikke finde ud af hvordan jeg skal spise, jeg ved godt hvad en normal portion mad er men min mæthedsfornemmelse driller mig
så jeg fylder mig og ja... så sker det bare, jeg har så dårlig samvittihed over for min dejlige søn. og jeg skal heldigvis til en psykolog og ha snakket om det og nok også en diætist så jeg kan lærer at spise rigtigt, jeg kender kun følelsen af at være tom som føltes godt og følelsen af at være fyldt og så have det elendigt. jeg ville gerne kunne finde mellemtingen eller hvad man skal kalde det, eller med andre ord, vil gerne være rask fra dette helved så jeg også kan give min søn et sundt forhold til mad når vi når dertil. oven i det har jeg lidt angst som dog ikke er så slemt mere, men det er dog så svært at jeg ikke rigtigt kan tage mig sammen til at tage i motionscenter og jeg VED bare det vil tage overhånd og det ville også være dårligt. ville bare ud med det og så ville jeg hører om der er andre herinde der har det som mig, og hvad har i gjort for at få et sundere forhold til mad og ikke mindst jer selv, hvis nogen skulle have lyst til at dele det med mig, 
Jeg har også haft problemer med en spiseforstyrrelse. Både bulimi og anoreksi.
Jeg var faktisk rask allerede før jeg blev gravid, men da min søn er 7 måneder, og jeg heller ikke har tabt alt det jeg gerne ville, så forstår jeg godt dine tanker. Jeg har selv haft tilbagefald, men de sidste par måneder har været fri for alt selvdestruktivt som fx opkast.
Jeg ved at jeg aldrig kommer til at leve uden min spiseforstyrrelse, men jeg er ved at lære at leve MED den. Hvor JEG har kontrollen.
Prøver du at tænke indad? Hvor højt dit barn, din familie osv osv elsker dig for den person du er, og ikke dit udseende?
Jeg har sluppet alle ideer om at jeg sku være perfekt. Jeg vejer 4 kg mere end før jeg blev gravid, men hvad betyder det? Ingenting ...

Anmeld