Dinna88 skriver:

Jeg er SÅ glad for at høre, at du er enig. Og du har ret - det tekniske er ikke det afgørende. Lys osv ER vigtigt, men det skal kombineres med øje for billedet - netop det med horisonten, det gyldne snit, at billedet er symmetrisk! At man tager gode billeder på auto kan ske for alle - men ens kamera er ikke perfekt, og derfor kunne jeg f.eks. ikke tage efterårsbilleder på auto, jeg måtte ind og finde blænden osv.
Min svigerfar lyder som din far. Han ved nok egentlig lige så meget som jeg, men hans billeder er middelmådige - altså; kameraet gør det for ham. Han bruger autofunktionen 99 % af tiden.
Det gør bare skide ondt, ikke at få credit for det man brænder, og arbejder hårdt for 
KAn jeg godt forstå. Uanset om man ved meget eller ej, kræver det både viden om kamera og hvordan man tager billeder for at få super gode billeder. OG så vil man da selvfølgelig ikke bagatelliseres, for alt det arbejde man har lagt i det.
Hver måned får vi taget billeder af vores søn ved en fotograf, og de bliver super gode. Min stedmor vrisser af vores valg, og nedgør billederne, for det kunne man jo have gjort lige så godt derhjemme, og det kan jeg kun sige nej til. Derudover fik de de 1 månedsbillede som vi havde valgt i scepia, den rød/brune nuance, det blev nedgjort og fotografen burde have valgt den sort hvide hvor jeg sagde vi selv havde valgt den anden og li fortryder det ikke. KAn ikke se nogles behov for at nedgøre eller bagatellisere, siger ikke folk ikke må have eller ytre en mening, men er det kun kritik og negativt man lukker ud, hvorfor har man så, så stort du behov for at pige det, når man kun træder på andre ved at gøre det. Suk
Anmeld