Creme til mavsen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

EKBJ

LunaLykke skriver:

Jeg brugte Matas' mor-barn creme. Det er en rigtig lækker tyk creme, som også gør at maveskindet ikke klør så meget, som det kan gøre når maven vokser og huden strækker sig. Jeg brugte den gennem hele graviditeten og fik først strækmærker efter 39+0. Om det skyldes cremen ved jeg ikke, da strækmærker jo egentlig er genetisk bestemt. Men derfor skader det jo ikke at bruge creme. Som sagt gør den ogs at det ikke kløer

Hvad koster det creme? :-). 

Det er fasktisk til julegave ønsker :i  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

lycly

EKBJ skriver:

Hvad koster det creme? :-). 

Det er fasktisk til julegave ønsker :i  

Tror den koster omkring en 50'er eller sådan . Fik den selv i gave, så ved det faktisk ikke præcist

Anmeld

16. november 2011

EKBJ

LunaLykke skriver:

Tror den koster omkring en 50'er eller sådan . Fik den selv i gave, så ved det faktisk ikke præcist

hvor langt er du henne? :-). 

- jeg skal snart til og bruge gravititets bukser og ved bare ikke hvor jeg skal købe dem henne af. 

Anmeld

16. november 2011

lycly

EKBJ skriver:

hvor langt er du henne? :-). 

- jeg skal snart til og bruge gravititets bukser og ved bare ikke hvor jeg skal købe dem henne af. 

Jeg er ikke gravid længere og brugte fik aldrig købt bukser. Men prøvede tit dem i H&M's mama afdeling, og de er super gode. Det ligner nemlig helt almindelig bukser og jeans, de sidder bare lige lidt bedre når man er gravid

Anmeld

16. november 2011

EKBJ

LunaLykke skriver:

Jeg er ikke gravid længere og brugte fik aldrig købt bukser. Men prøvede tit dem i H&M's mama afdeling, og de er super gode. Det ligner nemlig helt almindelig bukser og jeans, de sidder bare lige lidt bedre når man er gravid

igen til julegave ønsker :-). skulle måske bare ønske mig et gavekort til H&M? de er vel ikke voldsom dyre? 

Anmeld

16. november 2011

lycly

EKBJ skriver:

igen til julegave ønsker :-). skulle måske bare ønske mig et gavekort til H&M? de er vel ikke voldsom dyre? 

Det synes jeg helt sikkert du skal, de koster max 350 kroner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.