Søvn osv. (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

SaNiNa

BabyBambi skriver:

Okay, det var alligevel lidt beroligende at høre.. For har flere gange taget mig selv i nervøst at gå og vente på tigeren omkring de forskellige uger, for den måtte da komme, det hører jeg jo fra stort set alle andre, men den er bare ikke kommet hehe(7-9-13 og banke under bordet)

Du kan tro jeg nyder det også rigtig meget, og har også allerede haft ham med på flere tog-ture mellem Århus(hvor min mor bor) og Høje Tåstrup, og det havde jeg nu nok ikke gjort, hvis han ikke var så dejlig nem..

Børn reagere meget forskelligt på deres spring i livet. Naia skal der ingenting før hun reagere bare vi har haft besøg så er hun ked af det hele aften.

Man høre jo tit kun om det dårlige desværre for, for de fleste er der jo flere gode stunder end dårlige.

Vi har ikke været på vildt mange ture det reagere hun alt for kraftigt på vi snakker dog om at have i kbh zoo og tivoli for Nicklas skyld. men nøj hvor jeg ikke lige kan finde ud ag hvor jeg så skal amme hen ad kan læse mig til på tivolis hjemme side at de har fine pulserum hvor man også kan varme mme så mon ikke også man kan amme der og zoo står der intet ved.

Det er jo en heldags tur for os på fyn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.