løsnet hinden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2009

Diana...

Zafir skriver:

IKEA

Det føder man helt sikkert af!!! HAHA... En tur i kanen med manden også i IKEA bagefter

Ved ikke det med hinder, jeg anede ikke at det eksisterede da jeg fik Idun...

hi hi ja jeg har tænkt på din fødsel og din tur i ikea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana/Claus skriver:

hi hi ja jeg har tænkt på din fødsel og din tur i ikea

Så det er jeg da helt sikker på virker HAHA

Anmeld

16. februar 2009

monstar99

den dag jeg var i uge 40 der prøvede jm på det men hun kunne ikke da jeg ikke var klar. Men var meget øm bag efter.
Så det virkede ikke efter hensigting.

Anmeld

16. februar 2009

lonemus

Da jeg ventede nr 2 gik jeg alle 2 uger over tid. Jeg havde fået en tid til igangsættelse om torsdagen, præcis på 14. dagen over tid. Jeg var vildt nervøs, for de ville lægge stikpiller op, give mig smertestillende og sende mig hjem for natten, hvor de så ville tage vandet den efterfølgende morgen.
Den torsdag vågnede jeg kl 3 om morgnen med veer - og 3 timer efter havde jeg født min dreng Og det var ellers kl 19 samme dag, at jeg skulle sættes i gang, så jeg var bare lykkelig for min krop selv fik sat gang i det hele

Nå, men det jeg vil sige dig er, at du kan nå det endnu......håber så meget for dig, at du føder selv...jeg krydser fingrer

Held og lykke!

Lone

Anmeld

17. februar 2009

H+S Skjolgborg.

min anden gravidite der blev min løsne om morgen bløde vildt tog derind så løsne hun den lige samtid med var 40+1 henne..
Jeg håber du føder snart.Held og lykke..
Mvh Henriette

Anmeld

17. februar 2009

ditte0512

Jeg fik løsnet hinder tirsdag eftermiddag kl 13 og kl 4 begyndte jeg at få plukveer, dem havde jeg mere eller mindre regelmæssigt indtil kl 3 natten til onsdag hvor det gik over i normale veer, min prinsesse kom til verden 02.25 torsdag morgen. Så her gjorde det helt sikkert noget til at sætte fødslen igang. Jeg kan sagtens forstå du er skuffet det ville jeg dæleme også være

Held og lykke med fødslen.

Anmeld

17. februar 2009

Cris

Diana/Claus skriver:

Ej undskyld men du får det til at lyde som om jeg er dybt ulykkelig. jer er bare skuffet og andet er det altså ikke vi havet glædet os til idag. Alle ved da det bedst de kommer af sig selv men der for kan vi da godt ønske os at vores baby kommer ud nu. jeg har selv fået 2 datoer d. 30 jan og 8 feb og det er nu d. 16 feb. lille mand har det godt og er stor og klar for ellers ville jdm jo ikke tilbyde os det vel.
Jeg har ikke noget mod og føde på hospitalet og hvis det der det skal ske jamen så det der det skal ske. jeg personligt tror bare det er noget halt andet og føde hjemme og det står min jdm heldigvis og 100% inden for.
Han kommer når han kommer og håber det bliver i denne uge så jeg kan føde hjemme.

Jo jo, jeg har forstået dig udmærket, det er mig, som ikke udtrykker godt nok på dansk. Jeg vil skrive en hel masse og jeg ikke rigtigt tjekker, hvad jeg skriver og så lyder det tit underlidt for jer :-) Og jeg håber virkeligt, at du kan føde hjemme. Jeg vil også gerne med min Nr2, når vi kommer så lang, meeeeeeen.... man kan se, at man ikke altid kan planlægge det hele med børn! Og du er begyndt tidligt, han er ikke engang kommet ud endu! :-) Og Ikea turen lyder som det bedste! Og de har også nogle gode træpper!

Jeg glæder mig til at se din lille "bundle of joy"

Anmeld

17. februar 2009

Diana...

Cris skriver:

Jo jo, jeg har forstået dig udmærket, det er mig, som ikke udtrykker godt nok på dansk. Jeg vil skrive en hel masse og jeg ikke rigtigt tjekker, hvad jeg skriver og så lyder det tit underlidt for jer :-) Og jeg håber virkeligt, at du kan føde hjemme. Jeg vil også gerne med min Nr2, når vi kommer så lang, meeeeeeen.... man kan se, at man ikke altid kan planlægge det hele med børn! Og du er begyndt tidligt, han er ikke engang kommet ud endu! :-) Og Ikea turen lyder som det bedste! Og de har også nogle gode træpper!

Jeg glæder mig til at se din lille "bundle of joy"

Hvad er det jeg er begyndt tidligt med?

Anmeld

17. februar 2009

Cris

Diana/Claus skriver:

Hvad er det jeg er begyndt tidligt med?

Ha ha ha! Nej Diana, du har allerede "ammehjerne"! Er du klar over, at du har hele Baby.dk foran skærmen? Vi venter allesammen på, hvornår du stopper med at vente!

Anmeld

17. februar 2009

Diana...

Cris skriver:

Ha ha ha! Nej Diana, du har allerede "ammehjerne"! Er du klar over, at du har hele Baby.dk foran skærmen? Vi venter allesammen på, hvornår du stopper med at vente!

Jeg forstå stadig ikke hvad du mener med "og du er begyndt tidligt, han er ikke engang kommet ud endu!" hvad mener du med det?

og hvad mener du med jeg allerede har ammehjerne?

Ja jeg ved der er mange på baby.dk der følger med lige så meget som jeg følger med dem og det dejligt at vi kan være der for hinanden på denne måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.