Diana/Claus skriver:
Nej jeg synes ikke hun har gjort det rigtige for hvis hun ikke havet sagt til mig i mandags at hun ville løsne min hinde på mandag så havet jeg aldrig skænket det en tanke at man kunne det man siger ikke noget os så trækker det til sig igen når det sådan noget og grunden til hun sagde at hun ville gøre det idag mandag er fordi jeg skal føde hjemme og det må jeg kun til på søndag så det kan ikke vente til efter 14 dage. for så må jeg ikke føde hjemme mere. Jeg ved godt at børn helst skal komme af sig selv og det gør det jo os i de fleste tilfælde jeg bliver jo ikke sat igang (det gør det ikke før efter 14 dages tid) der bliver bare pillet lidt ved hinden. Jeg vidste ikke man kunne det før hun sagde det til mig i mandags at hun ville gøre det idag så vi kunne får en hjemme fødsel hvis hun ikke havet sagt det havet vi ikke gået med høje forventninger i en hel uge for det er jeg sikker på er hårde en bare og være utålmodig for man bliver godt nok skuffet...
Jeg ved godt vi skal nyde det så længe vi kan fordi det hele bliver vent rundt lige om hjørnet men jeg har været syg i 9 måneder så der ikke så meget at nyde.
Jeg kan godt forstå dine frustrationer og hun skulle have været mere klart om hvad hun ville gøre. Men jeg synes stadig, at den lille skal have en chance for at komme selv ude. Nogle gange technologíen snyder lidt og man tager lidt fejl med terminen, nogle gange er terminen senere end man tror. Jeg har været til to forskellige læge, den ene sagde at jeg jeg havde termin den 9.Februer, den anden sagde den 31.Januer!!!! Vi blev noget forvirret. Han kom den 4.Feb. Det betyder, at han kom efter termin efter den ene læge og før termin efter den anden... Du kan tage en tur, jeg mener ikke at du skal til Marathon! Men jeg husker at jeg skulle nå toget og jeg har "løbet" eller gået meget hurtigt i et styk tid, måske 10min. Men jeg blev så træt og tænke skidt med toget... Næste morgen blev min søn født :-) Men selv om du ikke kan føde hjemme, hvad med så en fødsel, hvor man bare føder og tager hjem igen? Hedder det ambulant? Min veninde har valg det og har haft en god JM og en god fødsel og så straks hjem igen... Men måske sker der noget snart, ikke?
Anmeld