Hej.
Jeg er lige blevet fyret fra mit arbejde.
Da jeg blev udlært var jeg så heldig at jeg fik et barselsvikariat, men da hende jeg var vikar for ikke ønskede at komme tilbage blev jeg fastansat. Efter kort tid blev jeg tilbudt at blive afdelingsleder og jeg takkede ja. Efter endnu nogen tid begyndte jeg at få det dårligt psykisk og endte med at få stress. Blev sygemeldt og kom til psykolog. Det hele begyndte at lysne igen efter nogen tid, og da jeg følte mig klar meddelte jeg min chef at jeg var klar, men kun på deltid. (efter lægens og psykologens anbefaling)
Efter en lille måneds tid kom der en opsigelse ind af døren...
Det er virkelig det bedste der er sket, var til sidst så lang ude at det gik ud over mit forhold! Og min familie! Og det er der bare INGEN job eller penge der er værd!!!
Jeg er så "heldig" at jeg har 4 uger og 5 FFO-dage tilbage og skal på barsel sidst i marst.
Og nej, jobsne hænger ikke ligefrem på træerne lige i øjeblikket, men du skal da nok kunne finde et job inden de 2 1/2 år du kan være på dagpenge er gået.
Så mit svar må nok være: JA!!! Det er det der skete for mig, og det er det bedste der er sket... Og et ekstra plus må være den lille guldklump der ligger under mit hjerte...
Følg dit hjerte og din mave de har oftes ret.
Kram og held og lykke herfra
Anmeld