Hvor er vores babyer efterhånden store

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

Kofoed.

SaNiNa skriver:

Trods alderen er hvad man gør den til. selvfølgelig har vi vores kampe men bliver de tager ja så syntes jeg altså ikke det er slemt. De skal jo bare vide at det er mor og far som bestemmer

Jeg er en meget intelligent niece, hun er bare træls nogle gange. Der er "fordi vi siger det" ikke nok, hun vil have hele forklaring og man skal bare passe på med hende, for hun husker ret godt. Hun snakker blandt andet stadig om sidste jul og om hvordan jeg hjalp hende med at pakke gaver op og så videre, hun er kun 2 år og 7 måneder (når ja, hun kan allerede LÆSE enkle ord og hendes mor bliver kladt mor nanna ). Ved ikke om det normalt er sådan, men puha hun kræver energi nogle gange.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Jeg er en meget intelligent niece, hun er bare træls nogle gange. Der er "fordi vi siger det" ikke nok, hun vil have hele forklaring og man skal bare passe på med hende, for hun husker ret godt. Hun snakker blandt andet stadig om sidste jul og om hvordan jeg hjalp hende med at pakke gaver op og så videre, hun er kun 2 år og 7 måneder (når ja, hun kan allerede LÆSE enkle ord og hendes mor bliver kladt mor nanna ). Ved ikke om det normalt er sådan, men puha hun kræver energi nogle gange.

Nicklas kan langt fra læse, men han råber også Sanne eller Benner hvis vi ikke reagere på mor og far.

Eller hvis han siger noget til os i en bestem tone så kommer vores navne også og huske ja det er han også gode til, tvivler dog på han kan huske jule fra sidste år men de sidste 4-5 måneder husker han tydelig.

Og han gentager alt jeg er utrolig slem til at bande så skal virkelig hele tiden tænke mig om for nicklas er begynde at sige av for satan hvis han falder eller sådan noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.