Hvor er vores babyer efterhånden store

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

Kofoed.

SaNiNa skriver:

Det er utrolig hvad der sker på 2 år.

Synes nu 2 måneder er vildt nok i den her alder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Synes nu 2 måneder er vildt nok i den her alder.

Det er det skam også det første år sker der mest. men vi kan god også se stort forskel fra 1-2 år men der sker der mest i sprog udviklingen og sådan ting.

Nicklas er vokset 10 cm fra han var 1 år til 2 år.

Anmeld

16. november 2011

Kofoed.

SaNiNa skriver:

Det er det skam også det første år sker der mest. men vi kan god også se stort forskel fra 1-2 år men der sker der mest i sprog udviklingen og sådan ting.

Nicklas er vokset 10 cm fra han var 1 år til 2 år.

Hvor meget voksede han så fra 0 - 1?

Regner bestemt også med, at den fysiske udvikling bliver sat lidt på "standby" når de er ca 1½ år. Men så sparker den mentale bagrøv.

Anmeld

16. november 2011

SaNiNa

Hvor meget voksede han så fra 0 - 1?

Regner bestemt også med, at den fysiske udvikling bliver sat lidt på "standby" når de er ca 1½ år. Men så sparker den mentale bagrøv.

omkring 25 cm tror jeg, skal lige tjekke op på det i aften. mener han var 75 cm til sin et års undersøgelse

Da Nicklas var lige omkring 1½ år begynde han at ville snakke mere end kun da da bu bu og sådan noget. nu hvor han er knap 2½ snakker han i sætninger og vi kan føre en samtale med ham når han gider. Der er ikke babysprog mere kun nogle ord vi ikke lige altid forstår.

Anmeld

16. november 2011

Kofoed.

SaNiNa skriver:

omkring 25 cm tror jeg, skal lige tjekke op på det i aften. mener han var 75 cm til sin et års undersøgelse

Da Nicklas var lige omkring 1½ år begynde han at ville snakke mere end kun da da bu bu og sådan noget. nu hvor han er knap 2½ snakker han i sætninger og vi kan føre en samtale med ham når han gider. Der er ikke babysprog mere kun nogle ord vi ikke lige altid forstår.

Okay

Jamen det er jo, der sker rigtig meget mentalt fra 1 til 3 år.

Anmeld

16. november 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Okay

Jamen det er jo, der sker rigtig meget mentalt fra 1 til 3 år.

Og glæd dig det er sådan en fantastisk udvilking at følge som forældre. Nicklas er meget sjovere nu end for 1½ år siden. Vi har dog også vores kampe, men når de er taget jamen så er det skønt

Anmeld

16. november 2011

Kofoed.

SaNiNa skriver:

Og glæd dig det er sådan en fantastisk udvilking at følge som forældre. Nicklas er meget sjovere nu end for 1½ år siden. Vi har dog også vores kampe, men når de er taget jamen så er det skønt

Glæder mig bare ikke til trods alderen.

Anmeld

16. november 2011

Ka+Ma=Be

Shiiit, hvor er det vildt Det tænker man slet ikke over, før man ser en lille ny en  

Anmeld

16. november 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Shiiit, hvor er det vildt Det tænker man slet ikke over, før man ser en lille ny en  

Overhovedet ikke nej. Synes hendes hoved virker større og min arm er efterhånden for kort til både at støtte nakke og numse, men så er der stadig lang vej til så stor en forskel. piv.

Anmeld

16. november 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Glæder mig bare ikke til trods alderen.

Trods alderen er hvad man gør den til. selvfølgelig har vi vores kampe men bliver de tager ja så syntes jeg altså ikke det er slemt. De skal jo bare vide at det er mor og far som bestemmer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.