Diiiiaaanaaaa.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2009

Diana...

eliasogmor skriver:

æv bæv.......kaster en tralier fuld ve støv efter dig nuu......

1000 tak hvor er du sød
Håber det virker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana/Claus skriver:

tak for alle jeres i er så søde...

Har næsten lige snakket med jdm og de vil først løsne den på torsdag kl 9

Den kommer Jeg ved den kommer!!!! Jeg var også PANISK for at gå for længe over tiden, da jeg ventede Idun... Så min HF var i fare. Men jeg er SIKKER på at din baby kommer lige til tiden

PUSTER TONSE meget ve-støv i din retning

KRAM!!!!

Anmeld

16. februar 2009

Diana...

Zafir skriver:

Den kommer Jeg ved den kommer!!!! Jeg var også PANISK for at gå for længe over tiden, da jeg ventede Idun... Så min HF var i fare. Men jeg er SIKKER på at din baby kommer lige til tiden

PUSTER TONSE meget ve-støv i din retning

KRAM!!!!

1000 tak for det synes bare vente tiden er mega laaang.

Anmeld

16. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

Diana/Claus skriver:

held og lykke med det...!!!!!

Anmeld

16. februar 2009

Diana...

karina22 skriver:

held og lykke med det...!!!!!

1000 tak for det

Anmeld

16. februar 2009

Moderator

Diana/Claus skriver:

Ventetiden er SÅ SINDSYGT LANG... jeg syntes at de 10 dage over lægens termin (som jeg havde fået mast ind i hovedet, men som kun var 1 dag over min egen termin) var de længste i hele graviditeten. De føltes næsten som alle de foregående 9 mrd til sammen - Specielt også fordi jeg jo selv, som dig, så brændende ønskede mig en hjemmefødsel og derfor bare VILLE føde inden ....

MEN - procenten af dem der føder senere end 14 dage efter termin er bare SÅ lille bitte derfor er reglerne jo lavet sådan.

Du skal NOK føde!!!

Jeg er med dig i tankerne... Og TROR på at din baby ikke er aflyst (Som jeg følte at min var til sidst hehe... Faktisk helt til jeg sad med presseveer!!! FNIS!!!!)

Anmeld

16. februar 2009

Diana...

Zafir skriver:

Ventetiden er SÅ SINDSYGT LANG... jeg syntes at de 10 dage over lægens termin (som jeg havde fået mast ind i hovedet, men som kun var 1 dag over min egen termin) var de længste i hele graviditeten. De føltes næsten som alle de foregående 9 mrd til sammen - Specielt også fordi jeg jo selv, som dig, så brændende ønskede mig en hjemmefødsel og derfor bare VILLE føde inden ....

MEN - procenten af dem der føder senere end 14 dage efter termin er bare SÅ lille bitte derfor er reglerne jo lavet sådan.

Du skal NOK føde!!!

Jeg er med dig i tankerne... Og TROR på at din baby ikke er aflyst (Som jeg følte at min var til sidst hehe... Faktisk helt til jeg sad med presseveer!!! FNIS!!!!)

Ja den er nemlig rigtig lang ventetiden min læges termin var den 30 jan og min var den 8 feb jeg har så heldigvis lade mig glemme den 30 jan for ellers var jeg da blevet skør hi hi.

Tak for dine altid søde ord

Knus Diana

Anmeld

16. februar 2009

Doktor Doolittle

Diana/Claus skriver:

Hey ja undskyld jeg ikke skriver så meget her inde mere, men tænker så meget og vente tiden er laaaang og når jeg sider her inde tænker jeg endnu mere hi hi glæder mig så meget til han kommer ud og er samtidig pisse nervøs.

Jeg sidder lige nu og prøver og komme igennem til min jdm de har telefon tid nu men der optaget hele tiden

Jeg må føde hjemme til på søndag så håber jeg skal der op i dag og ha løsnet den skide hinde ha ha.

Knusser til jer

Sender dig også lige en ladfuld vestøv af højeste kvalitet
Tina

Anmeld

16. februar 2009

Diana...

Doktor Doolittle skriver:

Sender dig også lige en ladfuld vestøv af højeste kvalitet
Tina

1000 tak for det, det sødt af dig jeg håber det virker

Anmeld

16. februar 2009

Moderator

Diana/Claus skriver:

Ja den er nemlig rigtig lang ventetiden min læges termin var den 30 jan og min var den 8 feb jeg har så heldigvis lade mig glemme den 30 jan for ellers var jeg da blevet skør hi hi.

Tak for dine altid søde ord

Knus Diana

Har du fået dem til at erkende 'din' termin??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.