Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
til morgen var der ikke sket noget...og mener hun må gå til d. 21 hvor hun så stadig kan føde hjemme...
for han snart vil se verden og sin søde mor
Sanne skriver: til morgen var der ikke sket noget...og mener hun må gå til d. 21 hvor hun så stadig kan føde hjemme... for han snart vil se verden og sin søde mor
Hey ja undskyld jeg ikke skriver så meget her inde mere, men tænker så meget og vente tiden er laaaang og når jeg sider her inde tænker jeg endnu mere hi hi glæder mig så meget til han kommer ud og er samtidig pisse nervøs.Jeg sidder lige nu og prøver og komme igennem til min jdm de har telefon tid nu men der optaget hele tiden Jeg må føde hjemme til på søndag så håber jeg skal der op i dag og ha løsnet den skide hinde ha ha.Knusser til jer
PiaR skriver:D. 21 - det er da også længe... så længe troede jeg ikke hun måtte gå for at føde hjemme når hun havde termin d. 8.2men jeg krydser fingre for hende, for hun fortjener virkelig at føde hjemme når det er noget hun så brændende ønsker ....Knus Pia.
Diana/Claus skriver:Man må føde hjemme 14 dage efter terminen.
Diana/Claus skriver:tak for alle jeres i er så søde... Har næsten lige snakket med jdm og de vil først løsne den på torsdag kl 9
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128