Nyder I at være gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

LilleLene

Qoco skriver:

Hvorfor har du tænkt om den er død?

Både min søster og en nær veninde har prøvet det, med at komme til første scanning, og så var der ingen hjertebanken  
Og når man har oplevet det SÅ tæt på, begge 2 i år, så er den tanke svær at få ud af hovedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

lio

LilleLene skriver:

Både min søster og en nær veninde har prøvet det, med at komme til første scanning, og så var der ingen hjertebanken  
Og når man har oplevet det SÅ tæt på, begge 2 i år, så er den tanke svær at få ud af hovedet

Selvom jeg har folk tæt på mig som har oplevet det har jeg haft god mulighed for at tænke på andre ting, har aldrig haft tanken at den ikke var levende. men blev også allerede skannet i uge 6 og der så vi hjertebank.blev skannet igen idag og det var sjovt at se den danse rundt...

Anmeld

22. november 2011

LilleLene

Qoco skriver:

Selvom jeg har folk tæt på mig som har oplevet det har jeg haft god mulighed for at tænke på andre ting, har aldrig haft tanken at den ikke var levende. men blev også allerede skannet i uge 6 og der så vi hjertebank.blev skannet igen idag og det var sjovt at se den danse rundt...

Jeg er jo slet ikke blevet scannet endnu så du har jo også lidt mere at forholde dig til, når du har set den

Anmeld

22. november 2011

JonTri

Jeg er godtnok også meget træt,,, men har jo også en dreng på 9 mdr. Og en på 3.5. 

Kvalmen forsvandt fra den ene dag til den anden... Havde kvalme til uge 20 sidst, så det er skønt. 

Synes det er dejligt at være gravid nu, men er også bange for at den ik lever... Specielt fordi min første tanke var, at jeg håbede den selv faldt ud... Det mener jeg jo ik mere:-(. 

Glæder mig bare til 1 dec og nf... Så er der ro i sindet lidt endnu. 

Anmeld

9. december 2011

lio

Jeg nyder det når jeg er for mig selv, jeg føler andre har sååå travlt med at overfuse mig med deres "gode råd" så jeg bliver så ør i hovedet og undgår helst at snakke med andre end kæresten om det lige pt. kvalmen har også fyldt sin del men akupunktur har hjulpet en del så ser frem til det trimester jeg starter i næste uge.

Anmeld

23. december 2011

LotusCPH

Det er vel bare uvisheden du mener omkr. at ha tanker om baby ku være død? Det samme havde jeg også nogengange, det med ikke at kunne høre hjertelyden når man lige havde lyst. Den der bekræftigelse på at der er liv. Det er ulideligt når man går de første tre mdt i hen uvidhed. Så forstår godt tankegangen. 

Men en go ting at investere i at en monitor - men det er jo også individuelt, men den har virket her til U.G. Børnene har begge lyttet til baby og vi har fundet hjertelyd stort set hver gang.

Så hvis det ka trøste lidt så investér i sådan en den er go. Via. min-mave.dk er den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.