Nyder I at være gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.509 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. november 2011

Regitze89

Ja, nyder I det? Har I det okay nok til at kunne gå og være glade og spændte og i baby-humør, eller fylder kvalmen og trætheden, nervøsiteten og usikkerheden?

Jeg selv har det meget blandet, der er dage hvor jeg kan gå helt i selvsving over: "tænk hvis der ligger et dødt foster til nf?", og så er der andre dage, hvor jeg har lyst til at fløjte og fortælle hele verden at den nu har et navn når den kommer. Det er lidt af en rutsjebanetur indtil videre, men jeg er heldigvis forholdsvist let ramt kvalme-mæssigt.

Hvordan med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

LilleLene

Jeg nyder det slet ikke endnu :/ men er begyndt på akupunktur mod kvalmen, så håber det gør det bedre

Anmeld

15. november 2011

eliasogmor

Regitze89 skriver:

Ja, nyder I det? Har I det okay nok til at kunne gå og være glade og spændte og i baby-humør, eller fylder kvalmen og trætheden, nervøsiteten og usikkerheden?

Jeg selv har det meget blandet, der er dage hvor jeg kan gå helt i selvsving over: "tænk hvis der ligger et dødt foster til nf?", og så er der andre dage, hvor jeg har lyst til at fløjte og fortælle hele verden at den nu har et navn når den kommer. Det er lidt af en rutsjebanetur indtil videre, men jeg er heldigvis forholdsvist let ramt kvalme-mæssigt.

Hvordan med jer?

nyder og nyder... jeg døjer rigtig meget med kvalme.. og træthed....det rammer rigtig hårdt denne gang....

og nu kan jeg jo ikke tillade mig og bare flade ud som jeg kunne under den første.. der er alle mulige (søn og kæreste) jeg skal tage hensyn til.. det kan godt være at jeg under min graviditet  med elias ønskede at hans far skulle være en del af graviditeten... men hold da  op , hvor har jeg dog haft det nemt... for det er skisme hårdt nu at skulle stå til ansvar , for hvad man siger..når man bliver irretret eller er drøntræt...forsvarer ens valg... for hvornår man går i seng....(læs : hvis jeg kunne gik jeg i seng kl 19) eller hvis jeg nu lige tager en smøg (kvittede smøgerne da jeg fandt ud af at jeg var gravid)...  hver 4 dag eller lign....  lige pt nyder jeg den ikke... jeg kan ikke finde min rolle som mor og som gravid som så også har en kæreste...

jeg har før været mor SELV i ca  3 år og været gravid SELV, det er svært at finde den plads  hvor jeg skal være en blanding af alle de er titler...  også at give min kæreste plads til at spørge, og ikke bare synes han er åndsvag..fordi han stiller alle de spørgsmål...

Anmeld

22. november 2011

lio

LilleLene skriver:

Jeg nyder det slet ikke endnu :/ men er begyndt på akupunktur mod kvalmen, så håber det gør det bedre

jeg skal også til akupunktur idag, for 2. gang.. kvalmen fylder meget her. :-(

Anmeld

22. november 2011

LilleLene

Qoco skriver:

jeg skal også til akupunktur idag, for 2. gang.. kvalmen fylder meget her. :-(

hjælper det på dig så?

Min kvalme er der stort set ikke mere, efter jeg er begyndt på det

Anmeld

22. november 2011

lio

LilleLene skriver:

hjælper det på dig så?

Min kvalme er der stort set ikke mere, efter jeg er begyndt på det

det har ikke virket... men håber at det er bedre imorgen...

Anmeld

22. november 2011

LilleLene

Qoco skriver:

det har ikke virket... men håber at det er bedre imorgen...

øv da  for at det begynder at virke

Anmeld

22. november 2011

lio

LilleLene skriver:

øv da  for at det begynder at virke

håber

Anmeld

22. november 2011

LilleLene

Qoco skriver:

håber

Håber jeg også for dig, jeg har det godt nok en del bedre efter kvalmen er væk + at jeg ikke tænker så meget over jeg er gravid mere, så jeg er heller ikke så pokkers nervøs for at baby er død

Anmeld

22. november 2011

lio

LilleLene skriver:

Håber jeg også for dig, jeg har det godt nok en del bedre efter kvalmen er væk + at jeg ikke tænker så meget over jeg er gravid mere, så jeg er heller ikke så pokkers nervøs for at baby er død

Hvorfor har du tænkt om den er død?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.