Min dejlige skat <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

RiUL

***S*** skriver:

Hvor er han skøn smukke!  

Håber I har det godt og trives!

Tak smukke

Vi har det rigtig godt, hvad med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

fif

RiUL skriver:

Ja, synes det er lidt hårdt det med søvnen

Han er 2 mdr og 2 uger Hold da op, et år allerede

Hehe kan godt forstå dig!! Caia er først begyndt nu, at sove sådan ok om natten uden at vågne.... Så dejligt!!! Meen sys da det er flot, at han kun vågner den enkel gang....

Anmeld

23. november 2011

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Dejligt at høre Ja, tiden går bare så stærkt Vi har det også rigtig godt, min lille skat er bare blevet så stor

Ja, for helved! Ved siden af "nye" babyer ser de pludselig kæmpe store ud 

Har i skrevet Oliver op til institution endnu? Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal vælge! 

Anmeld

24. november 2011

Lotus86

Åhh, lille fyr.. Hvor er han da bare kær, det smil må da kunne bringe et par tårer frem?

Valdemar er også en dejlig nem en der aldrig græder og altid smiler, det er simpelthen bare fantastisk

Anmeld

24. november 2011

RiUL

Katte87 skriver:

Ja, for helved! Ved siden af "nye" babyer ser de pludselig kæmpe store ud 

Har i skrevet Oliver op til institution endnu? Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal vælge! 

Ja, Oliver har en ven der lige er blevet en måned, og hvor er han dog bare lille i forhold til min tykke dreng :p

Tænk at de har været så små!

Nej, vi aner det ikke.. Synes det er svært herinde, for der er jo en million at vælge imellem. Men vi skal ud og kigge på 3 i løbet af de næste par uger.

Har I været ude og se nogle?

Anmeld

24. november 2011

RiUL

Lotus86 skriver:

Åhh, lille fyr.. Hvor er han da bare kær, det smil må da kunne bringe et par tårer frem?

Valdemar er også en dejlig nem en der aldrig græder og altid smiler, det er simpelthen bare fantastisk

Han er bare helt igennem skøn

Og hvor er det bare dejligt at vi har fået sådan nogle glade børn Hehe

Har I det ellers godt?

Anmeld

24. november 2011

RiUL

fif skriver:

Hehe kan godt forstå dig!! Caia er først begyndt nu, at sove sådan ok om natten uden at vågne.... Så dejligt!!! Meen sys da det er flot, at han kun vågner den enkel gang....

Puha søde Men dejligt at hun er begyndt at sove igennem

Nogle nætter sover han 6-7 timer ad gangen, og andre kun 3 timer, det er meget forskelligt. Men han har også mange vågne timer i løbet af en dag, det er også ret hårdt

Anmeld

24. november 2011

***S***

RiUL skriver:

Tak smukke

Vi har det rigtig godt, hvad med jer?

Vi har det os rigtig godt!  Skal holde William s dåb på lørdag! Så der er lidt at se til for tiden!

Anmeld

24. november 2011

RiUL

***S*** skriver:

Vi har det os rigtig godt!  Skal holde William s dåb på lørdag! Så der er lidt at se til for tiden!

Det er dejligt at høre

Hvor blir det spændende søde

- vi skal holde dåb den 11.dec

Anmeld

24. november 2011

fif

RiUL skriver:

Puha søde Men dejligt at hun er begyndt at sove igennem

Nogle nætter sover han 6-7 timer ad gangen, og andre kun 3 timer, det er meget forskelligt. Men han har også mange vågne timer i løbet af en dag, det er også ret hårdt

Jaa, det er osse super hårdt, men kroppen vænner sig hurtigt til det! Og kan godt fortælle dig, at Caia heller ik sov meget om dagen som mindre.. Puuhaa!!! Hun skulle helst ik gå glip af noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.