Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
maryjane skriver: Årh. :'D
Årh. :'D
Ja ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maalene skriver: Århh, han er da bare skøn
Århh, han er da bare skøn
Tak, søde
Katte87 skriver: Årh et dejligt billede! Han ser super skøn ud
Årh et dejligt billede! Han ser super skøn ud
Tak søde Han er super skøn
Har I det godt?
fif skriver: Sikke stor han er blevet og tiden flyyyver bare afsted ik nyder du din nye rolle ?
Sikke stor han er blevet og tiden flyyyver bare afsted ik nyder du din nye rolle ?
Tiden går alt for stærkt, kan slet ikke følge med
Og ja, jeg nyder at være mor! Men hvor ville jeg dog ønske at jeg havde sovet lidt mere i min graviditet, synes det er lidt hårdt at skulle op om natten Selvom det kun er en enkelt gang
Jemion skriver: Årh et dejligt billede
Årh et dejligt billede
Tak smukke Han er bare altid så glad - og mad-glad
Hvor er han skøn smukke!
Håber I har det godt og trives!
RiUL skriver: Tiden går alt for stærkt, kan slet ikke følge med Og ja, jeg nyder at være mor! Men hvor ville jeg dog ønske at jeg havde sovet lidt mere i min graviditet, synes det er lidt hårdt at skulle op om natten Selvom det kun er en enkelt gang
Det var godt at høre, selvom det er hårdt jaa!!!
1 gang, det var sgu da lækkert!!! god dreng..... hvor gammel er han nu?? - og nu blir Caia 1 år på torsdag, slet ik til at forstå
RiUL skriver: Tak søde Han er super skøn Har I det godt?
Ja, vi har det skam rigtig godt Dagene flyver afsted! Hvad med dig?
Katte87 skriver: Ja, vi har det skam rigtig godt Dagene flyver afsted! Hvad med dig?
Dejligt at høre Ja, tiden går bare så stærkt Vi har det også rigtig godt, min lille skat er bare blevet så stor
fif skriver: Det var godt at høre, selvom det er hårdt jaa!!! 1 gang, det var sgu da lækkert!!! god dreng..... hvor gammel er han nu?? - og nu blir Caia 1 år på torsdag, slet ik til at forstå
Ja, synes det er lidt hårdt det med søvnen
Han er 2 mdr og 2 uger Hold da op, et år allerede
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128