Klara skriver:
Uh... jeg synes det lyder DEJLIGT at vide at baby kommer til termin!!!
Du må virkelig se det positive i det, at I har en stor og fin bebs som kommer lige på dagen!!
(eller kort tid efter termin i hvert fald, det er vel forskelligt hvor stærkt det går når man bliver sat igang..)
Jeg fik et skøn fra lægen på min baby til 1500-1700 g nu for 2 dage siden 33+6 idag!
Jeg stoler dog overhoved ikke på min læge generelt så gider ikke blive nervøs over det, må hellre se hvad JM siger når jeg kommer der til næste gang!
Ellers er jeg bare mega utålmodig og gider ikke vente til 30 december før jeg får min lille, og måske enda langt ind i januar før det sker noget...... så var glad for du har en stor bebs som du ved kommer snaaart!!
Ja puha, skræmmende tanke, at baby måske først kommer til næste år he he 
Min læge skønnede mere rigtigt end jordemoderen gjorde, så ved ikke rigtig hvad der er til at tro på. Scanning er i hvert fald det mest sikre af dem. 3 timer inden de konstaterede kæmpe baby, havde jordemoderen skønnet blob til et halvt kilo mindre he he 
Men Gud hvor bliver det spændende at komme til scanning d.6. og se om jeg må få lov at komme hjem igen eller det skal sættes igang der
Håber faktisk at de ikke gør det og i det mindste kan trække den til fredag, for min mands skyld. Har verdens mest ubetænksomme svigermor, der har bestilt ferie til Gran Canaria fra d.3. til d.11
Vi blev simpelthen så sure da hun fortalte det og min mand blev sgu da også ked af det. Så for hans skyld håber jeg de når hjem til det. For svigermors skyld, så håber jeg at Blob bliver født mens hun er afsted, så kan hun lære det!
Thomas sagde også at hun blev noget stille i telefonen den anden dag, da han fortalte hende planen for Blob he he
Anmeld