Smilo skriver:
Ihhh GID det var mig der ku sige til den dato er det HELT sikkert at jeg er blevet MOAR....
Det må føles vildt alligevel at ha en dato på nærmest.. lidt ligesom med PKS!
jeg er lidt interesseret i det der med store og små babyer så spørg dig lige lidt ind omkring det
Håber det ok..
Har lægerne/jordemødrene givet dig nogle grunde til hvorfor baby er i den større ende..? Har der været faktorer som genetik, kost, motion eller hvordan? Jeg undre mig altid.. Min babydreng blev ved sidste skøn sat til at være i den store ende af gennemsnittet, men både min kæreste og jeg var små babyer så der kan genetikken da pakkes væk
Det er nu noget mærkeligt noget.. Men dog FANTASTISK uanset hvad!
Sissal
Nej Sissal de er ikke kommet med nogen grund, men ja, hvor er det bare dejligt at vide, at til den og den dato, så VED man at der sker noget, men det gør også bare det hele så meget mere "virkeligt" lige pludselig 
Min mand var en lille baby og jeg var meget normalt, mener det var noget med 3800 g, så der er det heller ikke fra.
Min søster's søn vejdede over 5000 g og hendes datter var den fineste lille baby og hun gik over 14 dage over med dem begge to, så ved da heller ikke lige, hvad grunden var til det
Men nu er søs's jul i hvert fald reddet
Vi skal holde jul sammenn med hendes familie og vores far og de er helt oppe og ringe over, at der kommer en bebs
Kan vist godt forberede mig på, at jeg kun får lov at holde, når der skal skiftes og fodres
Anmeld