swingerklub/ swingers week

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

Zafir

karina1980 skriver:

ja den tanke havde vi også, men vi fik faktisk at vide af et andet par som havde været swinger i mange år, at et par som os ikke skulle besøge nogle bestemte klubber, da vi netop var som vi nu engang er og har de fordomme som vi har/havde.

den vi var i var det jo ganske alm. jævnaldrende som kom der fast(altså dem vi snakkede med)

Ja hehe Det ER jo altså helt almindelige mennesker der kommer sådanne steder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Maja88

Anonym skriver:

Jeg har valgt at svare anonym da jeg synes det er meget privat, og vil ikke have at det kan findes om mig herinde, da min profil mv. ikke er så privat.

Jeg har svaret Nej, men vil gerne prøve.

Min mand og jeg har det rigtig godt sammen og vores sexliv fungere og helt som vi vil have det. Dog har vi lyst til at prøve nyt, prøve mere.

Min mand kunne godt tænke sig at prøve en trekant (2 piger og ham). Men hvordan arrangeres det lige?! Ja jeg ved det ikke.

Jeg tænker at i en klub så er man mere anonym og der er ikke det samme pres på en, som hvis man lavede en personlig aftale hjemme f.eks.

Lidt et sidespring. :-)

hvad med en scor profil

Anmeld

12. januar 2012

Anonym

Jeg har været der to gange og jeg ser det samme som dig. Vi min mand og jeg har været der to gange. Første gange havde vi selv sex for åbne døre, og anden gang sprang vi ud i en trekant og en firkant. Fedt at prøve og man ved når man går der fra ja så er det kun noget man har der.

Skal da klart afsted en gang igen.

Anmeld

12. januar 2012

Anonym

Anonym skriver:

Mig og manden min har været i swingerklub en del gange .. Og vi nyder det .. man finder hinanden igen og får faktisk stiftet en del bekendskaber der .. Vi bruger Tucan der ligger imellem kolding og vejle .. Der er så hyggeligt ..

thi hi det er også der vi kommer

Anmeld

12. januar 2012

Anonym

karina1980 skriver:

det var faktisk den vi besøgte i lørdags, da det var den der fik de varmeste anbefalinger og vi forstår helt klart godt hvorfor.

hvor i landet var i

Anmeld

12. januar 2012

karina1980

Anonym skriver:

hvor i landet var i

vi var i Tucan ved vejle

Anmeld

12. januar 2012

Anonym

karina1980 skriver:

vi var i Tucan ved vejle

ok vi var i Kolding

Anmeld

12. januar 2012

karina1980

Anonym skriver:

ok vi var i Kolding

så har det nok været den samme, den ligge mellem kolding og vejle, i noget der hedder almind

Anmeld

12. januar 2012

Anonym

karina1980 skriver:

så har det nok været den samme, den ligge mellem kolding og vejle, i noget der hedder almind

Nemlig.... det er den...

Anmeld

21. januar 2012

Anonym

Hejsa.

Interessant tråd

Vi har flere gange overvejet at prøve en swingerklub, efter at have læst jeres gode anmeldelser af Tucan har vi besluttet os for at nu skal det være - vi vil ihvertfald have en rundvisning og så må vi se om vi "tør" blive

Lige lidt spørgsmål til jer der har været der. Hvilken dag har I været der, har det været en "almindelig" aften eller en lørdag hvor de har par-aften? Hvordan er aldersfordelingen, vi er midt i 30'erne og orker ikke sådan nogen gamle klamme stoddere som kun sidder der for at lure

Er der flest par eller singler på en almindelig aften?

Er der noget I syntes vi skal vide inden vi tager afsted? Kørte forbi idag, udenfra ser det lidt halvskummelt ud men det gør det jo slet ikke på hjemmesiden og ud fra hvad I fortæller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.