swingerklub/ swingers week

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

karina1980

Anonym skriver:

Jeg ville SÅ gerne prøve det, tanken tænder mig helt vildt.

.. Men jeg tør ikke!

Føler mig for ung, og er bange for der kun er gamle mennesker, og ikke mindst den største frygt er nok at møde nogle derinde jeg kender?!

FORDOMME og latterlige undskyldninger er hvad der egentlig holder mig tilbage  

Jeg har en skrivepenne ven jeg har skrevet med en del år efterhånden, aldrig mødt ham bare skrevet over scor.dk, msn. Han er i det univers, og har lovet at hjælpe mig godt på vej, tage med og være med mig. Jeg tør bare ikke!

det bestemt ikke gamle mennesker, der var rigtig mange fra 22-40 år da vi var afsted og de var i alle str og former.

og møder man nogle man kender, så er de der jo af præcis samme årsag som dig.

og hvad der sker i en klub bliver i en klub. det gjorde de meget ud af at fortælle i lørdags

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

karina1980

Muhmi skriver:

Lyder da som en fed oplevelse i har haft...

Har overvejet det selv... Og er åben for tanken hvis vores sexliv en dag har brug for at blive piftet lidt op... Altså, eftersom at jeg stoler 100% på min kæreste og ved at han vil være sammen med mig, så kunne det da være meget hyggeligt at prøve... Den der idé med at det er ÉN person for resten af livet, puha, den er lidt skræmmende egentlig... Men vil ikke gøre det til en ugentlig ting eller noget, bare sådan, en gang imellem måske...

Men har bare leget med tanken og er ikke flov over den tanke...

ja den er skræmmende,

vi havde som sagt også snakket om det længe inden vi bestemte os for at prøve at bare se en klub indvendig.

og der jo rig mulighed for at pifte noget op, uden at være sammen med andre, sådan et sted.

nøj nogle spændende ting de har stående

Anmeld

15. november 2011

karina1980

Anonym skriver:

Mig og manden min har været i swingerklub en del gange .. Og vi nyder det .. man finder hinanden igen og får faktisk stiftet en del bekendskaber der .. Vi bruger Tucan der ligger imellem kolding og vejle .. Der er så hyggeligt ..

det var faktisk den vi besøgte i lørdags, da det var den der fik de varmeste anbefalinger og vi forstår helt klart godt hvorfor.

Anmeld

15. november 2011

karina1980

Anonym skriver:

Jeg har valgt at svare anonym da jeg synes det er meget privat, og vil ikke have at det kan findes om mig herinde, da min profil mv. ikke er så privat.

Jeg har svaret Nej, men vil gerne prøve.

Min mand og jeg har det rigtig godt sammen og vores sexliv fungere og helt som vi vil have det. Dog har vi lyst til at prøve nyt, prøve mere.

Min mand kunne godt tænke sig at prøve en trekant (2 piger og ham). Men hvordan arrangeres det lige?! Ja jeg ved det ikke.

Jeg tænker at i en klub så er man mere anonym og der er ikke det samme pres på en, som hvis man lavede en personlig aftale hjemme f.eks.

Lidt et sidespring. :-)

det tror jeg bestemt også det er, altså mere anonymt og meget lettere at sige fra.

jeg blev super meget overrasket over hvor meget de gør ud af reglerne sådan et sted.

vi så dem irrettesætte en person, da han ikke overholdt dem og alle respekterede fuldt ud et nej, uden at man så droppede snak osv,

det var virkelig fedt, her har manden jo samme drøm

Anmeld

15. november 2011

karina1980

Dinna88 skriver:

Det lyder da som en fed oplevelse

Selv har jeg absolut ingen fordomme på det område, men har stemt, at jeg ikke har prøvet det, og aldrig kommer til det. Det er sgu ikke lige mit område, finder det snarere frastødende end tiltrækkende, hvis jeg da skal sætte ord på det. Men derudover har jeg intet negativt at sige, i forhold til hvad andre gør, og jeg gør mig ingen tanker om det

det var det bestemt også

Anmeld

15. november 2011

karina1980

Nej..og selvom jeg har været ung i de glade 80'ere og har prøvet hvad der prøves kan af mange ting, så gjorde jeg op med mig selv for mange år siden, at den slags er jeg bare ikke til.

Jeg har ingen fordomme desangående, det siger mig bare ikke noget, og tanken om at skulle dele min mand med en anden gør ondt helt ind i sjælen, så sådan et sted kommer mine veje ikke til at gå, prisen er alt for høj rent følelsesmæssig.

Kærligst
Sussie

hvis man er helt afklaret med det, er det selvfølgelig ikke en mulighed.

jeg ved ikke om vi skal deles med andre, det jo ikke en nødvendighed, blot fordi vi er i en klub

Anmeld

15. november 2011

Anonym

karina1980 skriver:

det tror jeg bestemt også det er, altså mere anonymt og meget lettere at sige fra.

jeg blev super meget overrasket over hvor meget de gør ud af reglerne sådan et sted.

vi så dem irrettesætte en person, da han ikke overholdt dem og alle respekterede fuldt ud et nej, uden at man så droppede snak osv,

det var virkelig fedt, her har manden jo samme drøm

Kunne forestille mig en del mænd have den lyst

Hvad koster det på Tucan og hvordan arrangere man sådan et besøg?

Hvad er reglerne?

Ja sådan har jeg det nemlig også, og kan godt li at der er nogen til "at holde øje". Føler det også mere sikkert.

Spændende debat du har startet Må vise min mand den i aften

Anmeld

15. november 2011

Anonym

karina1980 skriver:

det var faktisk den vi besøgte i lørdags, da det var den der fik de varmeste anbefalinger og vi forstår helt klart godt hvorfor.

jeg syntes at den er så hyggelig .. Og det jeg godt kan lide er man kan være privat selvom at det er en klub med mange mennesker .. vi skulle have været afsted hvor det var young swingers night .. men da jeg er ved at have stor mave på syntes jeg ikke at lysten var der .. 

Anmeld

15. november 2011

*Louise*

Har aldrig været i en swingerklub, men jeg er nysgerrig efter at prøve det....

Jeg har ikke lyst til at skulle knalde andre mænd derinde, men simpelthen for at sætte lidt kryderri på sexlivet. Det tror jeg ingen tager skade af, og jeg er åben for mange ting så jo jeg kunne da godt forestille mig at vi engang ville prøve det....

Vi skal nok bare lige over genertheden....

Anmeld

15. november 2011

Anonym

*Louise* skriver:

Har aldrig været i en swingerklub, men jeg er nysgerrig efter at prøve det....

Jeg har ikke lyst til at skulle knalde andre mænd derinde, men simpelthen for at sætte lidt kryderri på sexlivet. Det tror jeg ingen tager skade af, og jeg er åben for mange ting så jo jeg kunne da godt forestille mig at vi engang ville prøve det....

Vi skal nok bare lige over genertheden....

i tucan kan i tage afsted på de dage der er pige/par aften .. der er man faktisk mest sig selv .. og man behøver ikke at være sammen med andre .. der er nogle rum beregnet til kun 1 par hvor man kan sætte et forhæng op og en kæde for så ved folk at der er lukket for andre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.