hvad kalder i bonusbedsterne...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Mira0911

Her siges der bedstefar til min p-far.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Sees

Jeg har også 4 forældre, og her har vi/de valgt at gøre det så nemt for ungerne, så muligt, så her er det:

Min mor og papfar = Mormor og morfar.

Min far og papmor = Bedstefar og bedste

Anmeld

15. november 2011

TbCp

Her har vi mormor og bedstefar

Anmeld

15. november 2011

Frøken J.

lærkes_mor skriver:

Min far er også fra England. Bor dog i dk og gift med min mor som er dansker... og bliver kaldt mormor :-)

Bor din far også i danmark?

Skægt Min mor er også dansk Han bor i Danmark, ja - Min stedmor er også dansk

Anmeld

15. november 2011

132319

Ved navn og aldrig om hun (min fars kone) skulle kaldes andet!

Jeg mistede min mor som 9årig men da hun var en virkelig ringe erstatning der gjorde min barndom elendig, har jeg aldrig aldrig ville kalde hende mor, end ikke stedmor! Hun er bare min fars kone og derfor skal mine børn naturligvis ikke kalde hende mormor!

Min afdøde mors veninde er som en mor/moster for mig, så hende omtaler vi som "Bedste"

Anmeld

15. november 2011

sofiell89

ano14316 skriver:

Altså her der har vi:

Mormor og Karrell

Farmor og Peter

Farfar og Ann

Anns forældre er også som bedste forældre til min kæreste, så hvad skal de kaldes?

Jeg synes det er så svært, for synes msåke det er lidt upersonligt at de ikke bliver kaldt noget..

tænkte man måske kunne have:

mormor og bedste far
Farmor og bedste far
farfar og bedste mor

hvordan synes i det ville fungere?

min fars kæreste har selv valgt at hun vil hedde bedste...
Men min mors kæreste bliver ikke kaldt andet end sit navn.. Det er mit valg, og sådan er det. Han vil ALDRIG blive kaldt bonus morfar eller lign. For han er på ingen måde min far, og vil aldrig blive det, selvom de har været sammen i 15 år, og jeg bliver 22.

Anmeld

15. november 2011

Lou87

Her er jeg selv skilsmisse barn.. så der er det også lidt svært.
Men heldigvis har min far valgt selv og vil hedde bedstefar.
Så her er det:

Min mor og stedfar: Mormor og Morfar
Min far og stedmor: Bedstefar og Vibeke
Min farmor og kæreste: Oldemor og Kurt
Min sted-farfar: Oldefar

Min kærestes forældre: Farmor og Farfar
Min kærestes farmor: Oldemor

Hvis hun selv vil ændre noget når hun blir større, feks tilnavnet til Kurt, så må hun gerne det For mig har det altid bare heddet farmor og kurt.

Anmeld

15. november 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Her er det:

mormor og morfar

farmor og erik

bedstefar og bedste

Anmeld

15. november 2011

Malene76

Jeg har min mor som selvfølgelig kommer til at hedde mormor.  Min far kommer til at hedde morfar og hans kone kommer til at hedde bedstemor.  Min fars kone har allerede 4 børnebørn som kalder dem farmor og bedstefar, derfor er det også naturlig for mig at kalde min fars kone for bedstemor. Min mands forældre som stadig er sammen bliver farfar og farmor. Jeg har en faster og onkel som bor i den samme by som os, som jeg er meget nært knyttet til. Dem ved jeg ikke helt om skal have en titel også. Der er jo ikke så mange flere at tage af synes jeg.  Alle bedsteforældrene på begge sider er super kærlige mennesker og vil gøre alt hvad de kan for at forkæle og virkelig være noget for vores lille kommende søn, så titlerne er yderst velfortjent.  Men det er da lidt en jungle i denne skilsmissetid.

KH Malene

Anmeld

15. november 2011

Benjamins'mor

Min mor = Bedstemor.
Min far = Morfar.
Min stedfar = Bedstefar.
Min stedmor = Anne.
Kristians mor = Farmor.
Kristians far = Farfar.

Min stedmor vil helst ikke kaldes noget med ''bedste'', før hendes egne børn får børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.