Kunne bare ikke lade være...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. november 2011

SB

Ihh... Jeg er så dum...  er  KUN 3+1, hvis jeg overhovedet er gravid, men fik en overdreven trang til at teste, og valgte så at gøre der her over middag, hvor jeg har drukket et par glas siden i morges... og selvfølgelig; den var helt sikker NEGATIV...  Kender I det, at man bare får såda en trang til at teste??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

SaraB

Åååh, been there - done that!

Man bliver så irriteret når folk siger, at man skal vente og ha' tålmodighed osv osv... Det er så nemt at sige.  Men desværre er der ikke andet at gøre. Man bliver næsten altid skuffet, hvis man er for tidligt ude.

Nu har vi kun prøvet sidste måned, og har netop taget hul på andet forsøg, så det er jo INGENTING. Men ville bare lige sige, at du bestemt ikke er alene om utålmodigheden i forhold til dette!

Anmeld

15. november 2011

kimfrit

Årh ja.... kan huske det, testede altid før og på dagen for at bekræfte...

Men da vi havde ramt en del skuffelse, ventede jeg til jeg var 2 dage over tid, og den var hjemme der

for den er der for jer om nogle dage

Anmeld

15. november 2011

SB

SaraB skriver:

Åååh, been there - done that!

Man bliver så irriteret når folk siger, at man skal vente og ha' tålmodighed osv osv... Det er så nemt at sige.  Men desværre er der ikke andet at gøre. Man bliver næsten altid skuffet, hvis man er for tidligt ude.

Nu har vi kun prøvet sidste måned, og har netop taget hul på andet forsøg, så det er jo INGENTING. Men ville bare lige sige, at du bestemt ikke er alene om utålmodigheden i forhold til dette!

He he ja, jeg har da ingen tålmodighed... når man nu har testen den der negative nogle dage (eller mange dage) før, så tror jeg også forvetnignerne til selve testdagen er sat lidt ned...  Men ja ja, der er jo stadig håb

Anmeld

15. november 2011

SB

kimfrit skriver:

Årh ja.... kan huske det, testede altid før og på dagen for at bekræfte...

Men da vi havde ramt en del skuffelse, ventede jeg til jeg var 2 dage over tid, og den var hjemme der

for den er der for jer om nogle dage

Tusinde tak skal du have... Ja, det kommer jo sikkert på et tidspunkt

Anmeld

15. november 2011

Muffinmus

benne there, men min blev så bare positiv 3+1,men var piv hamrende negativ dagen før da jeg desperat prøvede:-)

Anmeld

15. november 2011

SB

MariaE skriver:

benne there, men min blev så bare positiv 3+1,men var piv hamrende negativ dagen før da jeg desperat prøvede:-)

Lyder godt - så er der jo virkelig håb endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.