Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mariajny skriver: nu er jeg en dag over menss start. jeg havde til morgen lidt bruntligt udflåd. jeg have for ca 14 dage siden brunt udflåd, i ca 3 dage..hvad mener i ? kan jeg være gravid??
nu er jeg en dag over menss start. jeg havde til morgen lidt bruntligt udflåd. jeg have for ca 14 dage siden brunt udflåd, i ca 3 dage..hvad mener i ? kan jeg være gravid??
tPrøv at tage en test )
Sagtens. Tag en test.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Sagtens. Tag en test.
Mariajny skriver:nu er jeg en dag over menss start. jeg havde til morgen lidt bruntligt udflåd. jeg have for ca 14 dage siden brunt udflåd, i ca 3 dage..hvad mener i ? kan jeg være gravid??
Honey<3 skriver: Brunt udflåd? Jeg tror at du får din mens om nogle timer/i aften.. Har desværre ikke hørt om brunt udflåd og en positiv graviditet
Brunt udflåd? Jeg tror at du får din mens om nogle timer/i aften.. Har desværre ikke hørt om brunt udflåd og en positiv graviditet
Mariajny skriver: det er ikke brunt brunt.. bare et lille skær.. har ingen tegn på mens kommer overhovedet
det er ikke brunt brunt.. bare et lille skær.. har ingen tegn på mens kommer overhovedet
Hm, test og få vished? (:
M (: skriver: Hm, test og få vished? (:
Mariajny skriver:det er ikke brunt brunt.. bare et lille skær.. har ingen tegn på mens kommer overhovedet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128