Gravid og overvægtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Muhmi

Muhmi skriver:

Nu er jeg meget overvægtig, så man så faktisk først en mave sådan rigtigt omkring uge 30... Men så kunne jeg heller ikke lade som om mere... Hehe

Men hold op hvor er det træls når man skal ud og svømme og sådan, folk tror bare man er ekstra dellet, men nej man har jo en hemmelighed hehe

Ej jeg lyver egentlig også nu hvor jeg sidder og glor på billeder.... Man kunne faktisk se det tydeligt omkring 23 uger...

Hold op man glemmer dælme hurtigt sådan en graviditet... Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

christinak

Tak alle sammen for svar dejligt man altid kan gå herind med sine spørgsmål og så er i klar til at svare Jeg må bare væbne mig med tålmodighed og håbe at se maven på et tidspunkt

Anmeld

15. november 2011

Clisolka

christinak skriver:

Hej tøserJeg har en bmi på næsten 28 vejer 84 kg og er 173 høj så ca 15 kg for meget fra at være normalvægtig.Jeg ville hører hvornår nogen af jer andre med lidt ekstra på sidebenene kunne begynde at se en gravid mave, for synes ikke min mave har ændret sig overhoved og er i 17 uge.Hilsen Christina

Jeg vejede omkring 80 kg da jeg blev gravid og omkring 11. uge begyndte mine kollegaer at spørge ind til, om jeg gik med en hemmelighed  Jeg var førstegangsgravid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.