Gravid og overvægtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

935 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. november 2011

christinak

Hej tøserJeg har en bmi på næsten 28 vejer 84 kg og er 173 høj så ca 15 kg for meget fra at være normalvægtig.Jeg ville hører hvornår nogen af jer andre med lidt ekstra på sidebenene kunne begynde at se en gravid mave, for synes ikke min mave har ændret sig overhoved og er i 17 uge.Hilsen Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

GitteC78

Jeg har også lidt for meget på side benene og er lige nu i uge 25. Jeg ser stadig ikke vildt gravid ud, men mere tyk ud på maven... Min mave er stadig meget blød.

Jeg kan ikke huske hvor længe der gik sidst, før man kunne se jeg var gravid. Men kan huske at det lige pludselig kom  så du må bare have lidt tålmodighed.

Anmeld

15. november 2011

Henriette Aaby

Min BMI er væsentlig højere. Men jeg synes jeg siden uge 22 har set gravid ud.

Mange hilsner

Henriette 35+2

Anmeld

15. november 2011

SussieThyssen

christinak skriver:

Hej tøserJeg har en bmi på næsten 28 vejer 84 kg og er 173 høj så ca 15 kg for meget fra at være normalvægtig.Jeg ville hører hvornår nogen af jer andre med lidt ekstra på sidebenene kunne begynde at se en gravid mave, for synes ikke min mave har ændret sig overhoved og er i 17 uge.Hilsen Christina

Jeg har altid været en lidt rund pige..et sted mellem 75 og 85 kg og jeg har fået mave på næsten kun et kvarter efter jeg blev gravid..så det har altså ikke den store betydning. 
Det kommer an på hvem man er, og hvor fedtet er placeret, tror jeg.
Jeg har altid været rimeligt slank på maven inden mit kejsersnit, så måske er det derfor.

Nogle bliver bare store med rekordfart og andre kan man næsten ikke se det på, uanset hvor slanke eller tykke de er.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. november 2011

Nessie

Man kunne se det på mig med det samme. 10 uger henne var man ikke i tvivl om at det ikke længere bare var flødeboller, og 18 uger henne var der nogen der troede at jeg snart skulle føde

Jeg tror det er meget forskelligt, og har ikke den store betydning om man er overvægtig eller ej

Anmeld

15. november 2011

nathja

jeg havde en bmi på 29 da ventede min den første og det kunne ses omkring uge 20, dog så jeg egentlig nok mest lidt ekstra buttet ud, hvis jeg selv skal sige det, med nr. 2 var min bmi 30 og det kunne ses omkring uge 12. denne gang er min bmi 30,1 og det kunne ses i 5 uge..

Anmeld

15. november 2011

AnnaK89

Jeg er 8 uger henne og har kan man sagtens se det, selvom maven stadig er lidt blød. Jeg er 2. gangs gravid 

Anmeld

15. november 2011

banditten2011

christinak skriver:

jeg vejede et kilo mindre end dig da jeg blev gravid.. og viste først min mave frem omkring uge 25-26 og det var os der omkring det første kilo kom på..

nu er jeg 40+5 oh har taget omkring 10-11 kilo på

Anmeld

15. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Må nok sige... Siden uge 27 synes jeg nok først jeg kunne skimte min mave  Hvor andre derimod synes de har kunnet se den længe

Anmeld

15. november 2011

Muhmi

christinak skriver:

Nu er jeg meget overvægtig, så man så faktisk først en mave sådan rigtigt omkring uge 30... Men så kunne jeg heller ikke lade som om mere... Hehe

Men hold op hvor er det træls når man skal ud og svømme og sådan, folk tror bare man er ekstra dellet, men nej man har jo en hemmelighed hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.