Terminslisten :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2011

sarahjylland

Jeg kan ikke være i mine bukser. Og har og havde mens ligende smerter nogen gange. Det ville passe hvis jeg skulle have mens nu

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

Annana89

Jeg har os haft en del menslignende smertert, mest i starten men har dem os af og til nu!

Jeg har læst at det er når livmoderen giver sig og vokser så rives den løs af de bånd den sidder fat i!

Jeg kan heller ikke rigtig holde min cowboybukser ud mere! Så jeg går lige pt kun i gamacher og sweetpants!

Anmeld Citér

25. november 2011

babymus77

Dejligt at høre det ikk kun er mig:-) mine bukser strammer i livet!! Og det murrer, håber ikk det er dårlig tegn!! Men at det blot er fordi det gir sig;-))

Anmeld Citér

25. november 2011

Annana89

babymus77 skriver:

Dejligt at høre det ikk kun er mig:-) mine bukser strammer i livet!! Og det murrer, håber ikk det er dårlig tegn!! Men at det blot er fordi det gir sig;-))

Jeg tror ikek du skal være bekymret!

I starten da jeg havde menslign. smerter gjorde det virkelig ondt og jeg blev enormt bekymret for om det var kroppen der arbejde for at få fostret ud!

Der sket ingenting, ingen blødning eller noget! Så det er vidst heeelt normalt og bare livmoderen der er ved at forberede sig til at den kan passe godt på bebs

Anmeld Citér

25. november 2011

babymus77

Annana89 skriver:

Jeg tror ikek du skal være bekymret!

I starten da jeg havde menslign. smerter gjorde det virkelig ondt og jeg blev enormt bekymret for om det var kroppen der arbejde for at få fostret ud!

Der sket ingenting, ingen blødning eller noget! Så det er vidst heeelt normalt og bare livmoderen der er ved at forberede sig til at den kan passe godt på bebs

Det var godt;-) Åhh det er bare man hører så mange der mister!!! Og er endelig blevet gravid så vil ikke a med den igen;-))

Anmeld Citér

25. november 2011

Annana89

babymus77 skriver:

Det var godt;-) Åhh det er bare man hører så mange der mister!!! Og er endelig blevet gravid så vil ikke a med den igen;-))

Jeg kan sagtens forstå dig! jeg har selv været meget påvirket af at læse om alle dem der mistede i en anden terminsgruppe jeg er i!

Enddte med at drømme dårlige drømme om det og kunne i tro p jeg virelig var gravid(jeg har stort set ingen symptomer så de kunne ikke overbevise mig om graviditeten) så det endte med at vi slv betalte for en ekstra scanning så jeg selv kunne se at det var rigtig nok der var et lille liv inde i mig og den havde det godt!

Anmeld Citér

25. november 2011

babymus77

Annana89 skriver:

Jeg kan sagtens forstå dig! jeg har selv været meget påvirket af at læse om alle dem der mistede i en anden terminsgruppe jeg er i!

Enddte med at drømme dårlige drømme om det og kunne i tro p jeg virelig var gravid(jeg har stort set ingen symptomer så de kunne ikke overbevise mig om graviditeten) så det endte med at vi slv betalte for en ekstra scanning så jeg selv kunne se at det var rigtig nok der var et lille liv inde i mig og den havde det godt!

Jeps lige præcis!! Jeg skal jo så termins scannes da min sidste mens var lidt kort, og jeg heller ikke testede positiv æl test sidst!!! Underligt med sådan krop thi hi;-)) men men jeg er nok også en af dem der får købt mig fattig i scanninger hehe;-))

Anmeld Citér

25. november 2011

Blirnokaldrigfru

har fået rykket termin til scanningen idag

så termin er nu 24 juli.

Anmeld Citér

25. november 2011

MissBee

Jeg tillader mig lige at samle listen igen...

sarahjylland - andengangsfødende - 6 juli - OUH

lulini > 4. gangsfødende > 7. Juli > hjemmefødsel

Annana89 > 1.Gangsfødende > 7. Juli > svendborg/ odense.

klokkeblomsten > 1. gangsfødende - 9. Juli - Vides ikke

MissBee - 1 førstegangsfødende m. tvillinger - 10 juli - vides ikke

k> 1. gangsfødende > 10. Juli > vides ikke

Vicki1983 > 2. gangsfødende (fik dog planlagt kejsersnit 1.gang ) > Forløbig termin 12.juli 2012

Broberg - 2gangsfødende (1.gang kejsersnit) - 16. juli - vides ikke

CelineAlexia - 1. gangsfødende - 16. juni 2012

Unalisa > 2. gangsfødende > 20 juli > vides ikke

Risen >2. gangsfødende > 21. Juli > hjemmefødsel

Snart mor til 3 > 3 gangsfødende > 22 juli > hjemmefødsel i vand, igen

Frk P. > 1gangsfødende > 24 juli > vides ikke

Fru G > 1. gangsfødende > 27. juli > vides ikke

Stine C> 1. gangsfødende > 27. Juli > vides ikke

Babymus77 > 3 barn > 29 juli > vides ikke

Anmeld Citér

26. november 2011

marius' mor

Marius' Mor 2. gangsfødende - termin 10.juli - Kolding Sygehus

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.