Terminslisten :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

FrkZier

k> 1. gangsfødende > 10. Juli > vides ikke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

sarahjylland

Altså jeg fødte MIkkel der og var 100% tilfreds. Rigtig søde sygeplejsker og jordemødrene var også super. Jeg havde 3 stk da han var 45 timer undervejs. Den sidste var lidt mere hård end de andre men det var faktisk lige det der skulle til for jeg var så træt og ville ikke mere. Men også på afdelingen var de søde og på "vuggen" . Jeg tror det er nogle tilfælde du er løbet ind i. Jeg vil til gengæld ikke føde i Svendborg. Det har jeg bare ikke lyst til...

Anmeld Citér

23. november 2011

Annana89

sarahjylland skriver:

Altså jeg fødte MIkkel der og var 100% tilfreds. Rigtig søde sygeplejsker og jordemødrene var også super. Jeg havde 3 stk da han var 45 timer undervejs. Den sidste var lidt mere hård end de andre men det var faktisk lige det der skulle til for jeg var så træt og ville ikke mere. Men også på afdelingen var de søde og på "vuggen" . Jeg tror det er nogle tilfælde du er løbet ind i. Jeg vil til gengæld ikke føde i Svendborg. Det har jeg bare ikke lyst til...

Dejligt med en positiv hist!

Jae og jeg vil allerhelst føde i sevndborg da jeg efterhånden kender en del der har født der og bare har været glade for at være der!

Men er nu ret sikker på jeg ikke får mit ønske opfyldt! Deværre!

Anmeld Citér

23. november 2011

sarahjylland

Min kæreste er født i Svendborg men jeg bryder mig bare ikke om det dernede. JEg synes det er megt forvirrende der. OUH kan også være det men der er jeg "vant" til det. Men kunne da være sjovt hvis du også endte der

Anmeld Citér

23. november 2011

Risen

Annana89 skriver:

Mit er os over! Det er 33 men har man over de 27 bliver man sendt på odense!

Jeg er meget ked af at skulle føde der, for nu har jeg talt med nogle stykker der har født der og de har alle dårlige oplevelser derfra!

Personalet skulle være nogle idioter og det skulle ikke være et rart sted at være! De siger alle sammen at det er lidt ligesom at være på en fabrik hvor det bare skal overståes og de ikke er så personlige!

Håber at jeg bare har mødt nogle enkelte der har haft dårlig oplevelse derinde og været uheldige! For når man hører sårn nogle ting blir jeg næsten helt utryk ved at skulle føde derinde!

Kunne du ikke overveje en hjemmefødsel?

Anmeld Citér

23. november 2011

Annana89

Risen skriver:

Kunne du ikke overveje en hjemmefødsel?

Jo den har jeg os overvejet!

Men tror du man må det når man er overvægtig? Det er jo af den grund de mener jeg skal på odense!

Jeg skal til 1.jordmodersamtale d. 12 dec. og der vil jeg prøve at snakke med hende om mine bekymringer og så evt høre om alternativer som hjemmefødsel!

Anmeld Citér

23. november 2011

Annana89

sarahjylland skriver:

Min kæreste er født i Svendborg men jeg bryder mig bare ikke om det dernede. JEg synes det er megt forvirrende der. OUH kan også være det men der er jeg "vant" til det. Men kunne da være sjovt hvis du også endte der

Jae jeg sys jo så ikke det er så sjovt hvis jeg ender der, men gør jeg det kunne det være ret sjovt hvis vi kommer til at føde og ligge der samtidig Chancen for det er i hvert fald stor når vores terminer er så tætte!

Anmeld Citér

24. november 2011

Stine C

Stine C> 1. gangsfødende > 27. Juli > vides ikke

Anmeld Citér

24. november 2011

M&N

Risen skriver:

Tænkte det kunne være rart med et overblik, så laver hermed en liste, hvor I meget gerne mp sætte jer på

Risen >2. gangsfødende > 21. Juli > hjemmefødsel 

CelineAlexia - 1. gangsfødende - 16. juni 2012 

Anmeld Citér

25. november 2011

babymus77

Nå men lige en Update;-) Skal terminsscannes, da jeg kun havde mens fra søndag eftermiddag til tirsdag morgen sidst!!! Så nu må vi se når jeg engang får indkaldelsen:-)) Anyway terminen er stadig i juli;-)). Nogen af jer som også har haft mens ligende smerter i starten??? Og næsten ikke kan passe de alm bukser???? Dejlig dag og week til jer piger;-) Klem Anne

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.