ej moaaar !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Dianaaa

Nessie skriver:

Godt gået af din  mor

Hvis det bliver alvorligt mellem dem vænner du dig såmænd nok til det, og tænker ikke mere over alderen, bare de har det godt sammen, det er jo det vigtigste.

En glad mor er en god mor

jeg ved ikke om det er godt gået, hvis hun selv syntes det så er det skam fint nok ! de unge må jo være nemmere at forføre hehe

når han næsten er på alder med mig, NEJ så tror jeg nok ikke lige jeg glemmer det og NEJ jeg vil heller ikke acceptere det, men jeg kan godt leve med det,  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Dianaaa

anetteb skriver:

HAHAHAHA! for fanden da
ungt kød

ja mums siger jeg bare

men det er da fint nok, der er jo heller ikke meget udfordring i  når man skal scorer de unge fyre. de vil jo bare ha noget på den dumme , haha, ej spøg til side, har bare sagt til hende jeg ikke vil hører NOGET som helst om hendes nye loverboy, resten må jeg leve med hvis de nu skulle finde på at finde sammen for jeg kan jo ikke gøre noget som helst ved det 

Anmeld

15. november 2011

Frøken J.

Dianaaa skriver:

jeg syntes bare det er lidt mærkeligt at jeg næsten deler fødselsår med hendes flirt, har ellers ikke noget i mod allersforeskel MEN der er dælme en grænse så vidt* jeg ved har jeg ikke skrevet nogen steder det ikke er godt for hende hvis du lige læser  inden du skriver TAK  men syntes det er  fint nok for hende ,BARE HUN BLANDER MIG UDEN OM 

Der er ingen grund til at være efter Laulund på den måde, for jo, du skriver faktisk det ikke er godt for hende. Wamse skriver: "Godt for hende" og du skriver "slet ikke". Så det handler vist ikke om ikke at læse hvad du skriver, for det skrev du jo rent eksplicit

Anmeld

15. november 2011

Dianaaa

Frøken J. skriver:

Der er ingen grund til at være efter Laulund på den måde, for jo, du skriver faktisk det ikke er godt for hende. Wamse skriver: "Godt for hende" og du skriver "slet ikke". Så det handler vist ikke om ikke at læse hvad du skriver, for det skrev du jo rent eksplicit

hov hov.. jeg er ikke efter nogen

for det gider jeg slet ikke spilde min tid på og sidde at blive uvenner med folk  jeg har ikke skrevet nogen steder at det ikke er godt for hende, hvis jeg havde syntes det havde jeg skrevet det i indlægget og det har jeg ikke gjort . og til der : ''slet ikke'' var mere en joke. men det kan i selvfølgelig ikke se jeg mente.. så rolig nu, det var ikke min mening at støde nogen eller at det skulle lyde som om jeg angriber nogen, for vi alle vores mening og sådan er det

Anmeld

15. november 2011

Laulund87

Frøken J. skriver:

Anmeld

15. november 2011

jydeinden

jeg kan ikke se hvad problemet helt præcist er.. hvis hun er glad og lykkelig. kan du så ikke være det samme på hendes vegne? for virker det på ingen måder som om du er, og dét kan jeg virkeligt ikke forstå.

Anmeld

15. november 2011

SussieThyssen

Dianaaa skriver:

jeg syntes bare ikke om det , mere er der ikke i det

har ellers intet imod aldersforeskel, MEN der er en grænse som jeg også skrev til en anden

desuden mente jeg det mere for ''sjov'' end alvor, for selvfølgelig elsker jeg da min mor afligevel og tror da heller ikke de ender med at være kærester og hvis de gør må jeg jo tage det med, sådan er det jo !  

Ja det er jo det.
Men det er såmænd kun sundt for din mor at få lidt sjov i livet..det holder hende ung

Anmeld

15. november 2011

Dianaaa

jydeinden skriver:

jeg kan ikke se hvad problemet helt præcist er.. hvis hun er glad og lykkelig. kan du så ikke være det samme på hendes vegne? for virker det på ingen måder som om du er, og dét kan jeg virkeligt ikke forstå.

du kender mig ikke, og kan absolut ikke udtale dig om dette

jeg er altid glad på andres vejne hvis der sker dem noget godt ! jeg siger jo bare at jeg syntes det er mærkeligt at han næsten er på min alder, så klap dog lige hesten  !

Anmeld

15. november 2011

Taniakb

Hvis det 'bare' er en flirt så er det da utroligt hun fortæller sin datter om det.. Jeg holdte det da for mig selv i starten inden det blev seriøs med Per.

Jeg fylder 23 i næste uge, min kæreste fylder 53 til januar. Altså han er 30 år ældre end mig.

Vi har været sammen i over 2 år og ingen af os har aldrig haft det bedre.. Vi har et fælles barn og skal også giftes til sommer..

Vi snakkede ik med min mor eller hans datter det første år af vores forhold, fordi de ikke kunne acceptere det..

Kan godt forstå du synes det er grænse overskridende.. Men hvis han gør din mor glad, så er resten vel ligegyldig,.

Hvis det bliver seriøs mellem dem, så håber jeg at du har slugt siutationen lidt, så det hele bliver meget nemmere for dig.. Og for dem

Anmeld

15. november 2011

Dianaaa

hej folkens  

i har åbenbart misforstået mig, og undskyld fordi jeg har en mening og i har en anden !  jeg er da glad på min mors vejne , for hun er min mor og jeg elsker hende uanset hvad !det er bare svært at forholde sig til at han næsten er på alder med mig, det er altså mystisk i min verden, normalt har jeg intet imod aldersforeskel, men her går grænsen, for MIG ! jeg skrev ikke dette indlæg for at støde nogen eller diskutere. jeg slutter her. i må ha en fortsat god aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.