ej moaaar !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Dianaaa

wamse skriver:

Godt for hende 

slet ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Nessie

Godt gået af din  mor

Hvis det bliver alvorligt mellem dem vænner du dig såmænd nok til det, og tænker ikke mere over alderen, bare de har det godt sammen, det er jo det vigtigste.

En glad mor er en god mor

Anmeld

15. november 2011

Dianaaa

RGN skriver:

Det kan jeg godt forstå, at du har det sært med.

Der er altså noget skummelt over det, når folk finder elskere/elskerinder, der deler fødselsår med deres børn.

Men jeg håber da, at han er i stand til at gøre hende lykkelig, hvis det holder og du får slugt kamelen.

jeg syntes  det er meget sært, men bare hun blander mig uden om det så går det jo nok ,

Anmeld

15. november 2011

wamse

Dianaaa skriver:

slet ikke

Hvorfor ikke?

Anmeld

15. november 2011

SussieThyssen

Dianaaa skriver:

du syntes det ene og jeg syntes noget helt andet

men det er fint nok for dem der ikke tænker sådan, jeg bryder mig bare ikke om hvis min mor skulle havde en fyr der er på min alder

Det er da rigtigt..men hvorfor ikke?
Jeg spørger kun af nysgerrighed..hvad er årsagen til at du ikke bryder dig om det??

Anmeld

15. november 2011

Laulund87

Dianaaa skriver:

slet ikke

Hvorfor er det ikke godt for HENDE?

Selvom du ikke er vild med det, betyder det jo ikke at din mor ikke skal gøre det..

Min mor har også haft nogle kærester som jeg virkelig ikke har været vilde med, men det er der jo ikke noget at gøre ved.. Det var jo hendes valg

Anmeld

15. november 2011

Dianaaa

Laulund87 skriver:

Hvorfor er det ikke godt for HENDE?

Selvom du ikke er vild med det, betyder det jo ikke at din mor ikke skal gøre det..

Min mor har også haft nogle kærester som jeg virkelig ikke har været vilde med, men det er der jo ikke noget at gøre ved.. Det var jo hendes valg

jeg syntes bare det er lidt mærkeligt at jeg næsten deler fødselsår med hendes flirt, har ellers ikke noget i mod allersforeskel MEN der er dælme en grænse så vidt* jeg ved har jeg ikke skrevet nogen steder det ikke er godt for hende hvis du lige læser  inden du skriver TAK  men syntes det er  fint nok for hende ,BARE HUN BLANDER MIG UDEN OM 

Anmeld

15. november 2011

Dianaaa

SussieThyssen skriver:

Det er da rigtigt..men hvorfor ikke?
Jeg spørger kun af nysgerrighed..hvad er årsagen til at du ikke bryder dig om det??

jeg syntes bare ikke om det , mere er der ikke i det

har ellers intet imod aldersforeskel, MEN der er en grænse som jeg også skrev til en anden

desuden mente jeg det mere for ''sjov'' end alvor, for selvfølgelig elsker jeg da min mor afligevel og tror da heller ikke de ender med at være kærester og hvis de gør må jeg jo tage det med, sådan er det jo !  

Anmeld

15. november 2011

Dianaaa

wamse skriver:

Hvorfor ikke?

hold da op nogen mennesker tager da også alting såååå alvorligt !

jeg gentager mig selv ..det er fint nok for hende, bare hun blander mig uden om hendes kærlighedsliv, for syntes det er lidt mystisk at han næsten er på alder med mig. men heldigvis er det kun en flirt og tror ikke det ender med mere og hvis det gør, tager jeg da bare det med også, jeg ved godt man siger at når det handler om kærlighed så tæller alderen ikke, men hvem siger at jeg skal have det sådan med det?  har ellers ikke som sådan noget imod aldersforeskel, men jeg syntes også at der er en grænse, men det er jo bare MIN mening,  

Anmeld

15. november 2011

Mamalou

Tja... jeg er nok lidt dobbelt på den her.

Min venindes mor fandt sammen med en fyr, der var langt yngre end hende. Faktisk ville han være mere "passende" i alderen som kæreste til min veninde. Det har været - og er stadig - rigtig svært for min veninde, omend det dog er blevet bedre. Jeg forstår min veninde fuldt ud!

Men på den anden side, så er det faktisk lidt dobbeltmoralsk, da min stedfar er 10 år yngre end min mor... Og det kan ikke være anderledes. De fandt sammen da jeg var halvandet år, og så jeg har aldrig oplevet det anderledes... Men hvis min mor gjorde det samme i dag, altså fandt en yngre model (eller for den sags skyld min far), så ville det være svært... 

Den korte: Jeg kan godt følge dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.