Andre der knokler med BA-projekter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Giraffen

Livas mor skriver:

Godaften de damer

Ville egentlig bare høre om der er andre som jeg, der sidder og knokler på deres BA-projekter (bachelor opagver) lige nu?

Knokler med min sygeplejefaglige opgave, som forhåbentlig skal afleveres d. 23. december og forsvares d. 16. januar, så jeg forhåbentlig kan kalde mig sygeplejerske om små 2 måneder.

Held og lykke til jer, motivation modtages med kyshånd

Knus Rikke

JA!!! sidder også med bachelor der skal afleveres 15. december

Jeg har bare desværre både studiejob og tilvalgsfag ved siden af og 2,5 års studie + 1 års barsel tilbage bagefter før jeg kan kalde mig færdiguddannet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Palaja

Det er helt det samme her, Liva har lige været syg i 1½ uge.. Det er frustrerende ikke at kunne lave noget. Jeg skal egentlig også først aflevere d. 2. januar, men dagplejen holder lukket mellem jul og nytår, så der har vi Liva hjemme og ved jeg intet får lavet alligevel.. Så stiler mod d. 23. december!

Hvad skriver du om? Jeg skriver indenfor psykiatrien, min problemstilling hedder noget a la "Hvorledes kan den faste kontaktsygeplejerske genoprette tilliden til den svært depressive patient på en lukket psykiatrisk afdeling?"..

En masse held og lykke i din retning

Ja det er hårdt når de er syge. Og jeg orker ikke at lave noget om aftenen efter hun er blevet puttet - så skal jeg godt nok være lidt mere presset end jeg er nu for at kunne tage mig sammen 

Jeg laver et "systematic review" og min problemformulering hedder:

Hvad er nyeste viden om den vågne intuberede patients oplevelse af egen værdighed, integritet og autonomi i forbindelse med at være indlagt på intensivt afsnit.

Super spændende synes jeg 

Psykiatrien er ikke lige mit område, jeg DØDkedede mig  Godt vi alle er forskellige. Og det skulle ligefrem være til at få job i psykiatrien. Der er rigtigt mange af dem fra mit gamle hold som er blevet ansat i en eller anden form for psykiatri.

Held og lykke til dig også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.