Det er helt det samme her, Liva har lige været syg i 1½ uge.. Det er frustrerende ikke at kunne lave noget. Jeg skal egentlig også først aflevere d. 2. januar, men dagplejen holder lukket mellem jul og nytår, så der har vi Liva hjemme og ved jeg intet får lavet alligevel.. Så stiler mod d. 23. december!
Hvad skriver du om? Jeg skriver indenfor psykiatrien, min problemstilling hedder noget a la "Hvorledes kan den faste kontaktsygeplejerske genoprette tilliden til den svært depressive patient på en lukket psykiatrisk afdeling?"..
En masse held og lykke i din retning 
Ja det er hårdt når de er syge. Og jeg orker ikke at lave noget om aftenen efter hun er blevet puttet - så skal jeg godt nok være lidt mere presset end jeg er nu for at kunne tage mig sammen 
Jeg laver et "systematic review" og min problemformulering hedder:
Hvad er nyeste viden om den vågne intuberede patients oplevelse af egen værdighed, integritet og autonomi i forbindelse med at være indlagt på intensivt afsnit.
Super spændende synes jeg 
Psykiatrien er ikke lige mit område, jeg DØDkedede mig
Godt vi alle er forskellige. Og det skulle ligefrem være til at få job i psykiatrien. Der er rigtigt mange af dem fra mit gamle hold som er blevet ansat i en eller anden form for psykiatri.
Held og lykke til dig også 
Anmeld