Andre der knokler med BA-projekter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.653 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. november 2011

Livas mor

Godaften de damer

Ville egentlig bare høre om der er andre som jeg, der sidder og knokler på deres BA-projekter (bachelor opagver) lige nu?

Knokler med min sygeplejefaglige opgave, som forhåbentlig skal afleveres d. 23. december og forsvares d. 16. januar, så jeg forhåbentlig kan kalde mig sygeplejerske om små 2 måneder.

Held og lykke til jer, motivation modtages med kyshånd

Knus Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

viben

Åh yes, skal lave det første interview imorgen  og så skal der skrives, skrives, skrives inden aflevering 1/2-12. Har termin 28/4-12 og allerede ondt i lænden så det føles som et kææææmpe projekt...

Men puster gerne motivation i din retning

Anmeld

14. november 2011

Dinsen

Har godt nok overstået min BA for et 1.5 år siden, men vil ik forlade siden uden at sende masssere af pasitiv energi og go skrivelyst 

Anmeld

14. november 2011

Svenne

Ikke helt BA, men jeg er ved at skrive afslutningsprojekt på Akademiuddannelsen. Jeg skal skrive 50 sider, så det svarer vel nærmest til det.
Jeg skal aflevere 21/12 og har kun fået skrevet fire sider!!!! Suk. Men jeg har heldigvis fået lavet spørgeskemaundersøgelse og interview.

Anmeld

15. november 2011

Livas mor

viben skriver:

Åh yes, skal lave det første interview imorgen  og så skal der skrives, skrives, skrives inden aflevering 1/2-12. Har termin 28/4-12 og allerede ondt i lænden så det føles som et kææææmpe projekt...

Men puster gerne motivation i din retning

Puster også i din retning Dejligt at få det overstået inden den lille kommer. Jeg har holdt 1½ års pause fra studiet, og kom tilbage da jeg skulle 20 uger i klinik, havde heldigvis merit fra valgfag og ja nu er der BA-skrivning, så har ikke følt mig så alene uden min gamle klasse, som jeg havde frygtet.. FOr har egentlig ikke skulle have noget af gøre med klassen overhoved.

Pust pust

Anmeld

15. november 2011

Livas mor

Dinsen skriver:

Har godt nok overstået min BA for et 1.5 år siden, men vil ik forlade siden uden at sende masssere af pasitiv energi og go skrivelyst 

Mange tak hvor er du sød

Glæder mig også til det er overstået, dog ikke til udsigten til at være arbejdsløs efter 5 års studie (holdte 1½ års barsel), men det er desværre vilkårene for os (ny)uddannet sygeplejersker..

Anmeld

15. november 2011

Palaja

Jep jep  Sidder også med min BA i sygepleje. Skal afleve d. 4 januar. Og min datter er bare konstant syg () så det er lidt svært at få det hele til at køre. Glæder mig rigtigt meget til at være færdig!!

Rigtig god skrivelyst til alle 

Anmeld

15. november 2011

viben

Livas mor skriver:

Puster også i din retning Dejligt at få det overstået inden den lille kommer. Jeg har holdt 1½ års pause fra studiet, og kom tilbage da jeg skulle 20 uger i klinik, havde heldigvis merit fra valgfag og ja nu er der BA-skrivning, så har ikke følt mig så alene uden min gamle klasse, som jeg havde frygtet.. FOr har egentlig ikke skulle have noget af gøre med klassen overhoved.

Pust pust

Tak for motivationen.. Vil prøve at bruge den i praksis, skal lave første interview om 1 time

Jeg kan godt følge dig mht. at være alene.. Jeg synes dog det er svært, alle fra mit hold skrev deres BA op til sommeren, men da min mor døde i december udskød jeg den... Så skriver alene og ser egentlig kun min vejleder en gang hver anden, tredje uge, så det kræver virkelig selvdisciplin.. Og er lidt ensomt i hverdagen...

Held og lykke med jobsøgningen  Jeg regner med at læse videre på et tidspunkt, da det heller ikke er nemt at få job i min branche...

Anmeld

15. november 2011

Livas mor

Palaja skriver:

Jep jep  Sidder også med min BA i sygepleje. Skal afleve d. 4 januar. Og min datter er bare konstant syg () så det er lidt svært at få det hele til at køre. Glæder mig rigtigt meget til at være færdig!!

Rigtig god skrivelyst til alle 

Det er helt det samme her, Liva har lige været syg i 1½ uge.. Det er frustrerende ikke at kunne lave noget. Jeg skal egentlig også først aflevere d. 2. januar, men dagplejen holder lukket mellem jul og nytår, så der har vi Liva hjemme og ved jeg intet får lavet alligevel.. Så stiler mod d. 23. december!

Hvad skriver du om? Jeg skriver indenfor psykiatrien, min problemstilling hedder noget a la "Hvorledes kan den faste kontaktsygeplejerske genoprette tilliden til den svært depressive patient på en lukket psykiatrisk afdeling?"..

En masse held og lykke i din retning

Anmeld

15. november 2011

Mette.

Livas mor skriver:

Godaften de damer

Ville egentlig bare høre om der er andre som jeg, der sidder og knokler på deres BA-projekter (bachelor opagver) lige nu?

Knokler med min sygeplejefaglige opgave, som forhåbentlig skal afleveres d. 23. december og forsvares d. 16. januar, så jeg forhåbentlig kan kalde mig sygeplejerske om små 2 måneder.

Held og lykke til jer, motivation modtages med kyshånd

Knus Rikke

Pyha, held og lykke med det. Det kan være et omfattende projekt at komme igennem.

Jeg har selv lige afleveret mit BA projekt for 8 uger siden, i strafferet / jura. Jeg synes det var vanvittigt svært og vi havde ingen vejledning, så jeg er glad for den er ude af verden nu.

Og tillykke med den snart færdige uddannelse, det må være skønt. .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.