Send en tanke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.354 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. november 2011

Sujan

Til min kærestes arbejdskollega.

Min kæreste arbejder i udlandet. De er et hold deroppe, som jo arbejder sammen mange timer om ugen og derfor deler mange ting.

Min kæreste skulle hjem i en uges tid og rejste sammen med sin kollega som skulle hjem og holde Barsel. Hans kæreste var gået over tid og derfor var fødslen lige om hjørnet.

Min kæreste er nu tilbage på sin arbejdsplads og har lige hørt at hans kollegas lille pige ikke overlevede fødslen. Hn blev kvalt i navlestregen.

Min kæreste har det så skidt lige nu på sin kollegas vejne. Vi har selv lige fået at vide at vi venter os en lille pige, så min kæreste kan godt sætte sig ind i sin kollegas tab.

Puha det må være hårdt. Så sender en tanke til disse forældre som har mistet deres lille pige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

baby012

R.I.P. 

det er alt for tidligt

Anmeld

14. november 2011

Koen.

Åh gud nej hvor forfærdeligt

Anmeld

14. november 2011

Sujan

Ja det er så forfærdeligt.. sidder bare med tåre i øjnene og synes det er så uretfærdigt.

Min kæreste er helt ødelagt.. de har i lang tid snakket tæt sammen og delt mange ting fordi de begge snart skulle være far.

Føler bare så meget med dem.. ja må være så hårdt at komme videre efter sådan en omgang

Anmeld

14. november 2011

Frk.Nissen

R.I.P 

Anmeld

14. november 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Ej hvor forfærdeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.