NF tids bestilling..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

Darling<3

Caroline86 skriver:

jeg føler mig meget sikker på at det din læge har talt om var double-testen som er den blodprøve der skal tages og sammenholdes med NF-scanningen for at få den endelige risiko vurdering Det anbefales at den tages så tidligt som muligt, men tidligst fra 8+0

Hvis du ikke har fået blodprøven taget inden scanningen risikerer du ikke at kunne få dit risikotal samme dag og skal så vente på svaret fra blodprøven - det er RET surt

Jeg vil anbefale dig ikke at få lavet scanningen på et andet hosp. da det KAN skabe koks i forhold til din MD og din journal i det hele taget... Men er der ikke andre muligheder må du naturligvis gøre det sådan!

For at de kan lave den på eks. Randers kræver det nemlig at du står til at skulle føde der og så er der en masse bøvl med at rykke dig (din "sag") frem og tilbage mellem hospitalerne..

Håber det gav mening?

knus

Hvor er du god sødeste - tror da det var den hun mente

Jeg ved ikke hvornår jeg skal have lavet testen, men om ca 2 uger vel

Har fået tappet 5 glas blod idag, skal både testes for det ene og andet - gjorde fandeme av Hehe...

Jeg synes bare ikke jeg orker at tage til Jylland den 22, københavn den 27, Jylland den 28 og københavn igen den 3 :/ Det ser mig lidt dyrt ud

Jeg skal ringe tilbage til Randers imorgen, så må vi se hvad de siger, bliver jo ikke den sag klogere uden at spørge ad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Darling<3

kimfrit skriver:

næh du har nok lige ret der, ved ikke lige hvordan jeg var kommet frem til at skulle være 12 uger henne omkring den 17 dec

Det må være hormonerne haha

Når men pøj pøj med det

Så er du altså længere henne end 5+2

Jeg er 12 uger henne den 22 december, så der er noget i dir regnestykke som ikke passer helt

Og forresten - tillykke med maven

Anmeld

14. november 2011

kimfrit

Honey<3 skriver:

Så er du altså længere henne end 5+2

Jeg er 12 uger henne den 22 december, så der er noget i dir regnestykke som ikke passer helt

Og forresten - tillykke med maven

Jamen jeg har aldrig været god til matematik hih

Tak skal du have og i lige måde

Anmeld

14. november 2011

Caroline86

Honey<3 skriver:

Hvor er du god sødeste - tror da det var den hun mente

Jeg ved ikke hvornår jeg skal have lavet testen, men om ca 2 uger vel

Har fået tappet 5 glas blod idag, skal både testes for det ene og andet - gjorde fandeme av Hehe...

Jeg synes bare ikke jeg orker at tage til Jylland den 22, københavn den 27, Jylland den 28 og københavn igen den 3 :/ Det ser mig lidt dyrt ud

Jeg skal ringe tilbage til Randers imorgen, så må vi se hvad de siger, bliver jo ikke den sag klogere uden at spørge ad

næh, det kan jeg godt forstå er lidt frustrerende... Men det må da være muligt at få den planlagt udenom julen? enten før eller efter (har ikke lige regnet ud hvor langt du er der)...

NF skal jo tages (som nogle andre også nævner) 11+4-13+6.. så du har jo 2 uger og 2 dages interval hvor den kan laves?

Jeg håber du finder en løsning

knus

Anmeld

14. november 2011

Darling<3

Caroline86 skriver:

næh, det kan jeg godt forstå er lidt frustrerende... Men det må da være muligt at få den planlagt udenom julen? enten før eller efter (har ikke lige regnet ud hvor langt du er der)...

NF skal jo tages (som nogle andre også nævner) 11+4-13+6.. så du har jo 2 uger og 2 dages interval hvor den kan laves?

Jeg håber du finder en løsning

knus

Jeg er 12 uger den 22 december, så det skal da helst være før, hvis det skal gøres herovre på øen

Skal nok finde en løsning på det, håber jeg Hehe...

Anmeld

14. november 2011

Caroline86

Honey<3 skriver:

Jeg er 12 uger den 22 december, så det skal da helst være før, hvis det skal gøres herovre på øen

Skal nok finde en løsning på det, håber jeg Hehe...

hvor langt er du i dag? troede du var lidt længere (selvom det kun er dage tæller det jo meget )

så skal du være 6+4 i dag...

Anmeld

14. november 2011

Darling<3

Caroline86 skriver:

hvor langt er du i dag? troede du var lidt længere (selvom det kun er dage tæller det jo meget )

så skal du være 6+4 i dag...

Min læge siger 6+5, men når jeg selv regner på det siger det 7+0

Dage gør meget når man ikke er sååå langt henne

Anmeld

14. november 2011

Caroline86

Honey<3 skriver:

Min læge siger 6+5, men når jeg selv regner på det siger det 7+0

Dage gør meget når man ikke er sååå langt henne

hvornår er din termin sat til da? argh, det er så frustrerende når lægens termin ikke er den samme som ens egen derfor er jeg glad for at jeg fik fastsat min termin til tidlig scanning Det burde da også være scanningsresultatet I tager udgangspunkt i? Kan ikke huske hvad den sagde?

hmm... problematisk!!

Anmeld

14. november 2011

Darling<3

Caroline86 skriver:

hvornår er din termin sat til da? argh, det er så frustrerende når lægens termin ikke er den samme som ens egen derfor er jeg glad for at jeg fik fastsat min termin til tidlig scanning Det burde da også være scanningsresultatet I tager udgangspunkt i? Kan ikke huske hvad den sagde?

hmm... problematisk!!

Min læge har ikke sat en termin :/

Skanningen gav heller ikke nogle - kun jeg er kommet frem til en, det er den som denne side's beregner fortæller :/

Føler mig virkelig lost lige nu

Termin skulle hedde 02-07-12 , men det gør den sikkert ikke alligevel så og vel ikke om 2 uger, hehe...

Tror bare jeg kravler under dynen og kigger ud om 7 måneder

Anmeld

14. november 2011

Caroline86

Honey<3 skriver:

Min læge har ikke sat en termin :/

Skanningen gav heller ikke nogle - kun jeg er kommet frem til en, det er den som denne side's beregner fortæller :/

Føler mig virkelig lost lige nu

Termin skulle hedde 02-07-12 , men det gør den sikkert ikke alligevel så og vel ikke om 2 uger, hehe...

Tror bare jeg kravler under dynen og kigger ud om 7 måneder

skal jeg regne det ud for dig, søde?

Hvornår havde du sidste 1. mens dag og hvor lang er din cyklus normalt? så skal jeg fortælle dig (udfra det) hvornår du har termin og hvor langt du er henne

Jeg synes du skal forsøge at få en tid lige inden jul og hvis du så viser dig ikke at være langt nok, så må de jo finde ud af det med nf et andet sted osv... Hvis du er 7+0 i dag så er du 12+0 d. 19. december og så burde du jo kunne nå det

Fik du lavet vandrejournal hos lægen? for så burde hun jo sætte en terminsdato og derved fastlægge GA!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.