NF tids bestilling..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.502 visninger
29 svar
0 synes godt om
14. november 2011

Darling<3

Halløj Pigerne

Jeg var ved læge idag og får af vide at jeg selv skal bestille tid til NF i december..

Jeg skal ordne det på nettet, taster mine oplysninger ind og får nogle forskellige datoer at vælge imellem, ingen af dem passer mig særlig godt da de er i juladagene og der er jeg altså i Jylland!!

Man kan så vælge alternative datoer, de ligger før jul - men hvordan er det nu det er???

NF - skal man ikke til det mellem uge 8 og 13 ??

Der er lukket for tidsvetilling over telefonen, håber der er nogle herind som kan hjælpe med svar - ellers ender jeg med tiden i juladagene

Kram Sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

AnnaK89

Honey<3 skriver:

Halløj Pigerne

Jeg var ved læge idag og får af vide at jeg selv skal bestille tid til NF i december..

Jeg skal ordne det på nettet, taster mine oplysninger ind og får nogle forskellige datoer at vælge imellem, ingen af dem passer mig særlig godt da de er i juladagene og der er jeg altså i Jylland!!

Man kan så vælge alternative datoer, de ligger før jul - men hvordan er det nu det er???

Der er lukket for tidsvetilling over telefonen, håber der er nogle herind som kan hjælpe med svar - ellers ender jeg med tiden i juladagene

Kram Sabrina

Det skal ligge mellem uge 11+4 og uge 13+6 

Anmeld

14. november 2011

M (:

Honey<3 skriver:

Halløj Pigerne

Kram Sabrina

Nakkefoldsscanninger tilbydes fra 11+4 til 13+6..

Men er der ikke evt. mulighed for at få scanningen foretaget i Randers? Der er jo frit sygehusvalg..

Anmeld

14. november 2011

Darling<3

M (: skriver:

Men er der ikke evt. mulighed for at få scanningen foretaget i Randers? Der er jo frit sygehusvalg..

Hvad er det så for en ??? som kan fortages mellem 8+6 og 13+? ???

Kan selvfølgelig ikke huske hvad min læge sagde, hehe...

Tror du der er mulighed for det søde???

Anmeld

14. november 2011

Darling<3

AnnaKJ skriver:

Det skal ligge mellem uge 11+4 og uge 13+6 

Sikker på det??

Synes bare min læge snakkede om noget med 8+6 - 13+?? , men jeg kan ikke huske hvad det hed

Anmeld

14. november 2011

AnnaK89

Honey<3 skriver:

Sikker på det??

Synes bare min læge snakkede om noget med 8+6 - 13+?? , men jeg kan ikke huske hvad det hed

Jep jeg er sikker

Anmeld

14. november 2011

Darling<3

M (: skriver:

Har Randers i røret nu søde

Anmeld

14. november 2011

kimfrit

hyvor langt er du henne? jeg mener også det først er mellem uge 11-13 deromkring

Anmeld

14. november 2011

M (:

Honey<3 skriver:

Sikker på det??

Hm, fra uge 10-16 kan man få foretaget en type 1 scanning, hvor man undersøger, om fosterets hjerte slår, man måler fosterets størrelse og kan på baggrund af størrelsen beregne termin. 

Man lokaliserer moderkagen, og det er også muligt at måle mængden af fostervand. Man kan også undersøge mængden af fostre. 

Der kan vel ikke ske noget ved at spørge?

Anmeld

14. november 2011

M (:

Honey<3 skriver:

Har Randers i røret nu søde

Wee, håber det lykkedes!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.