Mulig spontan abort,- jeg er meget bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

mortilflere

Anonym skriver:

Blødte du hele tiden gennem graviditeterne eller kun periodevis som mens.?

kun ved mens tid , med de to andre fik jeg bare ondt i halsen den dag mens skulle være der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Anonym trådstarter

Carslund skriver:

Jeg spontanarborterede u uge 7+1 for et par år tilbage og jeg var ikke i tvivl selvom jeg håbede... Det var ikke svagt mens lignende blod. Det var mørkt og meget blod i klumper. Hvis det bare er lidt friskt blod ville jeg tænke positivt.. Jeg  for dig og venter håber det bedste for dig.  

Tak! Alle gode tegn er vigtige for mig. Jeg snakkede også med den gynækologiske vagthavende i går, fordi jeg havde blødt noget hinde-lignende ud. Men hun sagde også at hvis jeg aborterede ville det være meget blod. Så jeg tager en dag af gangen. Og håber på en bedre hjertelyd på fredag.... Nu er der heldigvis snart een dag mindre...

Anmeld

15. november 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

kun ved mens tid , med de to andre fik jeg bare ondt i halsen den dag mens skulle være der

Ja, der er ikke to kroppe eller graviditeter der er ens. Men det føles bare helt forkert at bløde når man er gravid (med mindre det er tegn på fødsel altså )

Jeg håber bare det bedste. Nu har jeg jo blødt i 4 dage, - ledsaget af smerter.

Anmeld

15. november 2011

MissTas

Anonym skriver:

Jeg fandt ud af at jeg er gravid i onsdags. Det var lidt en overraskelse da jeg tager p-piller og vi allerede har to dejlige børn. Men inderst inde har jeg altid haft lyst til at få flere børn, - så jeg blev alligevel rigtig glad.

Men lige som glæden for alvor havde forplantet sig, begyndte jeg at bløde. Jeg kom på skadestuen og blev scannet lørdag middag (blødningen startede lørdag formiddag og jeg havde haft smerter fredag aften)

Blødningen kommer fra livmoderen, - det er ikke "bare" irritable slimhinder eller lign. Og barnet er der og har en hjertelyd, men en "bemærkelsesværdig lav hjerterytme" ifølge gynækologen.

Hun kunne ikke sige om jeg muligvis er ved at abortere. Og nu er jeg bare hensat til at vente til på fredag, hvor jeg skal scannes igen, - og hvor jeg håber så inderligt at barnet er vokset, så man kan afvise en spontan abort. Ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.

Jeg bløder stadig, - svag mensturations agtige blødninger og får smerter i maven og siderne flere gange om dagen( i flere timer af gangen)

Har du prøvet at bløde gennem din graviditet? Og har du fået et velskabt barn alligevel? Eller kender du til nogen der har prøvet det? Jeg har så meget brug for at høre at det kan få et lykkeligt udfald! Er så ked af det...

Jeg har blødt et par gange under min graviditet indtil videre, men har dog ingen smerter eller ubehag haft når blødningen har stået på.

Jeg har en sund og veskabt pige i maven nu og er i uge 27

Jeg fik konstateret til en kontrol, at min livmodermund er meget følsom og derfor kan jeg få små blødninger gennem graviditeten (de er dog ufarlige)

Det der bekymrer mig ved dig, er at du har smerter :/ plejer ikke være gode tegn sammen med blødning men jeg krydser for dig

Anmeld

15. november 2011

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Jeg har blødt et par gange under min graviditet indtil videre, men har dog ingen smerter eller ubehag haft når blødningen har stået på.

Jeg har en sund og veskabt pige i maven nu og er i uge 27

Jeg fik konstateret til en kontrol, at min livmodermund er meget følsom og derfor kan jeg få små blødninger gennem graviditeten (de er dog ufarlige)

Det der bekymrer mig ved dig, er at du har smerter :/ plejer ikke være gode tegn sammen med blødning men jeg krydser for dig

Ja, det er også kombinationen af de to der bekymrer mig meget. Og så at gynækologen kunne se at blodet kommer fra min livmoder! Og at hjerterytmen var for lav.... Men så længe der er håb, så håber jeg alt hvad jeg kan!

Anmeld

15. november 2011

MissTas

Anonym skriver:

Ja, det er også kombinationen af de to der bekymrer mig meget. Og så at gynækologen kunne se at blodet kommer fra min livmoder! Og at hjerterytmen var for lav.... Men så længe der er håb, så håber jeg alt hvad jeg kan!

ja, har også hørt det ikke er så godt hvis det kommer fra livmoderen.. men vi må håbe .. Jeg krydser hvert fald for dig og så får du lige en krammer med på vejen

Anmeld

15. november 2011

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

ja, har også hørt det ikke er så godt hvis det kommer fra livmoderen.. men vi må håbe .. Jeg krydser hvert fald for dig og så får du lige en krammer med på vejen

Tak!

Anmeld

16. november 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Det skal nok gå alt sammen!! XXX

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Det skal nok gå alt sammen!! XXX

ja, det SKAL bare gå! Jeg vil bare beholde min lile reje....

Anmeld

16. november 2011

norenberg

Jeg har blødt periode vis alle mine tre graviditeter...nogle gange som kraftig mens...og jeg har i dag tre skønne unger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.