Anonym skriver:
Jeg fandt ud af at jeg er gravid i onsdags. Det var lidt en overraskelse da jeg tager p-piller og vi allerede har to dejlige børn. Men inderst inde har jeg altid haft lyst til at få flere børn, - så jeg blev alligevel rigtig glad.
Men lige som glæden for alvor havde forplantet sig, begyndte jeg at bløde. Jeg kom på skadestuen og blev scannet lørdag middag (blødningen startede lørdag formiddag og jeg havde haft smerter fredag aften)
Blødningen kommer fra livmoderen, - det er ikke "bare" irritable slimhinder eller lign. Og barnet er der og har en hjertelyd, men en "bemærkelsesværdig lav hjerterytme" ifølge gynækologen.
Hun kunne ikke sige om jeg muligvis er ved at abortere. Og nu er jeg bare hensat til at vente til på fredag, hvor jeg skal scannes igen, - og hvor jeg håber så inderligt at barnet er vokset, så man kan afvise en spontan abort. Ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.
Jeg bløder stadig, - svag mensturations agtige blødninger og får smerter i maven og siderne flere gange om dagen( i flere timer af gangen)
Har du prøvet at bløde gennem din graviditet? Og har du fået et velskabt barn alligevel? Eller kender du til nogen der har prøvet det? Jeg har så meget brug for at høre at det kan få et lykkeligt udfald! Er så ked af det...
Jeg har blødt et par gange under min graviditet indtil videre, men har dog ingen smerter eller ubehag haft når blødningen har stået på.
Jeg har en sund og veskabt pige i maven nu og er i uge 27 
Jeg fik konstateret til en kontrol, at min livmodermund er meget følsom og derfor kan jeg få små blødninger gennem graviditeten (de er dog ufarlige)
Det der bekymrer mig ved dig, er at du har smerter :/ plejer ikke være gode tegn sammen med blødning
men jeg krydser for dig

Anmeld